Welkom op de website van regio Overijssel / Drenthe-Zuid

De regio Overijssel / Drenthe-Zuid heeft bijna 500 leden en beslaat heel Overijssel, het zuidelijk deel van Drenthe en de gemeente Noordoostpolder.

Elk jaar worden er diverse activiteiten georganiseerd. Te denken valt aan koffieochtenden/middagen (al dan niet met een bepaald thema). Ook nodigen we soms gastsprekers uit die over hun vakgebied vertellen.

Op de hoogte blijven?
Leden van MS Vereniging Nederland die woonachtig zijn in onze regio informeren wij via e-mail over de activiteiten. Zorg daarom dat uw mailadres bij ons bekend is! U kunt dit doorgeven via info@msvereniging.nl.

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!

Mede dankzij uw lidmaatschap kunnen wij in de regio Overijssel / Drenthe-Zuid activiteiten blijven organiseren. Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

Like ons op Facebook!

Ook op onze Facebook-pagina vind je actueel nieuws en aankondigingen van activiteiten.

Corona

Vanwege de corona-maatregelen bij fysieke activiteiten en bijeenkomsten vragen we alle deelnemers om met een QR code te laten zien dat zij veilig kunnen deelnemen. We hanteren hierbij dus dezelfde toegangsregels die gelden voor onder meer de horeca.

Lees meer in de corona-richtlijnen van MS Vereniging Nederland.

Oktober

04Okt11:0811:08MS interview mensen gezocht11:08 - 11:08 Regio:Overijssel Noord/Zuid-Drente

November

07NovHele dagNationale MS Dag(Hele dag: Zondag) NBC Congrescentrum, Blokhoeve 1 Organisator: Nationaal MS fonds Regio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid