MiSsie Jong is dé stem voor jonge mensen met multiple sclerose. Als nieuwe landelijke werkgroep van MS Vereniging Nederland:

• bouwen wij met elkaar aan relaties, om zo een solide community te vormen;
  • bieden wij goede, erkende informatie en scholing aan, specifiek in onderwerpen die voor jonge mensen met MS van belang zijn;
  • komen wij op voor ons welzijn en onze belangen.

Multiple sclerose. MS. Een diagnose die voor iedereen anders kan voelen, vele vragen kan oproepen of veel onzekerheid met zich mee kan brengen. Heb je recent de diagnose MS ontvangen? Dan kan het zijn dat je in je zoektocht naar informatie overstelpt wordt door alles wat je tegenkomt. Wat is relevant en wat niet? Wij hopen te kunnen helpen door informatie beschikbaar te stellen.

MiSSie Jong zoekt jouWij willen met MiSsie Jong je zoveel mogelijk informeren, opkomen voor je belangen, maar wat wij net zo belangrijk én leuk vinden; contact met elkaar!

Wij zijn als MiSsie Jong vooralsnog een kleine werkgroep. En we hebben MS. Hierdoor hebben we vele plannen, maar kunnen deze soms niet altijd direct uitvoeren. Met andere woorden: we kunnen jouw hulp goed gebruiken! Heb jij ideeën of projecten, die jij graag gerealiseerd wilt zien? Jouw plannen kunnen lokaal, regionaal of zelfs landelijk uitgevoerd gaan worden.

Om jouw belangen op termijn goed te kunnen vervullen, is het van belang dat wij eerst een hechte community gaan vormen onder onze jonge leden met MS. Zo krijgen wij informatie van jullie en kunnen wij ons hard maken (bijvoorbeeld in Den Haag) voor datgene waar jullie de meeste ondersteuning bij nodig hebben.