Lettergrootte: e E Sitemap

In verband met de corona-maatregelen kan de vakantieweek in Tesselhuus helaas dit jaar niet doorgaan. De geselecteerde vakantiegangers zijn hierover per mail geïnformeerd en gaan in 2021 alsnog mee.

Voor acht leden van onze vereniging organiseren wij elke zomer een geheel verzorgde vakantieweek op Texel. Deze vakantie wordt mede mogelijk gemaakt door Stichting Tesselhuus die verblijf, vervoer, catering en uitstapjes financiert. Daardoor kunnen wij deze vakantieweek kosteloos aanbieden voor leden die al langere tijd niet op vakantie zijn geweest vanwege hun lichamelijke beperkingen.

In de vakantieweek worden er verschillende uitstapjes gemaakt. Een ontspannen wandeling om de zonsondergang te bekijken, een huifkartocht of zelfs een rondvlucht en parachutespringen behoren tot de mogelijkheden.

Voor de persoonlijke verzorging en begeleiding staat een team van vrijwilligers klaar, waaronder een aantal verpleegkundigen/ verzorgenden.

Meer informatie over de vakantie in Tesselhuus lees je in onderstaand verslag van de vakantieweek 2019.

Vakantie Tesselhuus
Tesselhuus 2019