Welkom op de website van regio Zuid Limburg

Elk jaar worden er activiteiten georganiseerd, al dan niet met een bepaald thema, maar ook avonden gericht op informatievoorziening en/of belangenbehartiging.

Wanneer u lid bent van de MS Vereniging Nederland en woonachtig in regio Zuid Limburg informeren wij u via email over alle activiteiten in onze regio.
Onze activiteiten en bijeenkomsten worden ook aangekondigd op onze Facebook pagina.

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!

Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Bezoek onze Lid worden pagina voor meer informatie.
Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

Mei 2021

30MeiHele dagWereld MS Dag(Hele dag: Zondag) vanuit je eigen huisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Juni 2021

26JunHele dagAlgemene ledenvergadering & themalezing(Hele dag: Zaterdag) vanuit je eigen huisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Leden van de MS Vereniging uit de regio Zuid Limburg met een geldig email adres ontvangen automatisch een uitnodiging via email.
Onze activiteiten en bijeenkomsten worden ook aangekondigd op onze Facebook pagina.

Agenda alle activiteiten en bijeenkomsten

Regionaal nieuws