Welkom op de website van regio Zuid Limburg

Elk jaar worden er activiteiten georganiseerd, al dan niet met een bepaald thema, maar ook avonden gericht op informatievoorziening en/of belangenbehartiging.

Wanneer u lid bent van de MS Vereniging Nederland en woonachtig in regio Zuid Limburg informeren wij u via email over alle activiteiten in onze regio.
Onze activiteiten en bijeenkomsten worden ook aangekondigd op onze Facebook pagina.

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!

Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Bezoek onze Lid worden pagina voor meer informatie.
Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

MS Vereniging regio Zuid – Limburg
is op zoek naar een nieuwe Regiocoördinator

Direct naar vacature …

Augustus 2020

28AugHele dagVerschijningsdatum ledenmagazine MenSen 3(Hele dag: Vrijdag) bij jou thuisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

September 2020

24Sep14:0016:00MS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 Laurentius ziekenhuis Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg

Oktober 2020

29Okt14:0016:00MS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 Laurentius ziekenhuis Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg

November 2020

13NovHele dagVerschijningsdatum ledenmagazine MenSen 4(Hele dag: Vrijdag) bij jou thuisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

26Nov14:0016:00MS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 Laurentius ziekenhuis Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg

Leden van de MS Vereniging uit de regio Zuid Limburg met een geldig email adres ontvangen automatisch een uitnodiging via email.
Onze activiteiten en bijeenkomsten worden ook aangekondigd op onze Facebook pagina.

Agenda alle activiteiten en bijeenkomsten

Regionaal nieuws

Het laatste nieuws uit de regio:

Een volledig overzicht van het regionale nieuws vind u hier….