Logo Zuid-Limburg

Welkom op de website van regio Zuid-Limburg

De regionale werkgroep Zuid-Limburg organiseert bijeenkomsten, al dan niet met een bepaald thema, en avonden gericht op informatievoorziening en/of belangenbehartiging. Wanneer je lid bent van de MS Vereniging Nederland en woonachtig in onze regio informeren wij je via email over alle regio activiteiten.

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!

Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

Vacature

MS Vereniging regio Zuid-Limburg zoekt een nieuwe regiocoördinator!
Heb je affiniteit met mensen met MS en wil je daadwerkelijk iets betekenen voor deze doelgroep, lees dan snel verder.

Corona-maatregelen

Vanwege de corona-maatregelen bij fysieke activiteiten en bijeenkomsten vragen we alle deelnemers om met een QR code te laten zien dat zij veilig kunnen deelnemen. We hanteren hierbij dus dezelfde toegangsregels die gelden voor onder meer de horeca.

Lees meer in de corona-richtlijnen    van MS Vereniging Nederland.

Februari 2022

23Feb19:3020:30MS Talk live19:30 - 20:30 vanuit je eigen huis Organisator: MS Vereniging Brabant Zuid-Oost Regio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Leden van MS Vereniging uit de regio Zuid-Limburg met een geldig email adres ontvangen automatisch een uitnodiging via email. Ontvang je deze mail niet, geef dan je mailadres door aan onze Ledenadministratie. Onze activiteiten en bijeenkomsten worden ook aangekondigd op onze Facebook pagina.