Ga naar hoofdinhoud

Welkom op de website van regio Zuid-Holland Zuid

Regio Zuid-Holland Zuid heeft bijna 500 leden. Met 2 contactgroepen zijn we actief in Hoekse Waard en Spijkenisse. Daarnaast worden er diverse activiteiten georganiseerd. Te denken valt aan koffieochtenden/middagen (al dan niet met een bepaald thema). Ook nodigen we soms gastsprekers uit die over hun vakgebied vertellen. Wanneer je lid bent van de MS Vereniging Nederland en woonachtig in onze regio informeren wij je via email over alle regio activiteiten.

Wil jij helpen?

Voor deze regionale werkgroep zijn wij op zoek naar enthousiastelingen die de activiteiten nieuw leven in willen blazen.

Heb je interesse om in deze regio iets voor onze vereniging te betekenen, neem dan contact met ons op.
Dat kan door een mail te sturen naar zuidhollandzuid@msvereniging.nl.

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!

Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

Belangenorganisatie – Voorlichting – Lotgenotencontact – Activiteiten – Persoonlijk advies – Voor & door mensen met MS

Contactgroep Hoekse Waard

• 1e vrijdag van de maand, 10.00 – 12.00 uur
  • Locatie: Kerkelijk centrum Maranatha Kerkstraat 57, Oud- Beijerland
  • Informatie: Leen Spaans, fam.spaans@hetnet.nl

Contactgroep Spijkenisse

Hieronder stellen we de vrijwilligers van de contactgroep Spijkenisse zich aan je voor. En dat niet alleen…. ook de eerste bijeenkomst is gepland. Nieuwsgierig? Bekijk op deze pagina onze agenda, meld je aan en maak kennis. We zijn enorm benieuwd naar jouw wensen en ideeën. Helpende handen zijn van harte welkom.
Saskia, Ilze en Susanne

Ilze Abramsen brengt creativiteit en positiviteit met zich mee. Kijk naar wat je wel kan is haar devies en dat heeft zij zelf ook in de praktijk gebracht met de afronding van een vierjarige HBO-opleiding. Ze schildert graag en geeft voetmassages, handmassages en Mindfulness.

Saskia Kunst zit nog in een keuringsproces, maar zit niet graag stil en wil heel graag iets voor de maatschappij betekenen. Ze heeft zin om met haar enthousiasme mensen te bereiken en leuke activiteiten te verzinnen voor de regio. Bijvoorbeeld een bezoekje aan Futureland.

Susanne Voogd houdt wel van een uitdaging. Als mede-oprichtster van Klimmen tegen MS heeft ze de nodige organisatietalenten in huis. Susanne hoopt op een mooi programma met sportieve, informatieve en creatieve bijeenkomsten. Zelf is ze sportief en houdt ze van koken en de zorg voor haar twee kinderen.

November

Zo06NovHele dagNationale MS Dag(Hele dag: Zondag) Oude Engelenseweg 1 OrganisatorNationaal MS fondsRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Do17Nov16:30Do18:30Uitnodiging: MS-symposium 'Rust roest'16:30 - 18:30 OrganisatorMSVN Overijssel / Drenthe-ZuidRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Noord,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

December