Ga naar hoofdinhoud

Enquette Delft e.o.

Beste lezer,

Allereerst natuurlijk nog de beste wensen voor een voorspoedig 2023!

Mieke en Dorine  hebben een vragenlijst gemaakt om de behoefte en het meest geschikte dag/tijdstip te inventariseren onder de MS patiënten in de regio Delft en omstreken. Onderstaand tref je deze link aan.

MS gespreksgroep Delft – in oprichting

Hoe sta jij in het leven met MS? In Delft starten we met een MS groep. We willen er fijne, gezellige bijeenkomsten van maken, waar jij je leefstijl kan delen. Delen en van elkaar leren. Hieronder vijf vragen om de behoefte en meeste geschikte datum/tijd voor deze MS groep te inventariseren. Wij stellen jouw antwoorden zeer op prijs. Hartelijk dank, namens de organisatoren,

Dorine Coenen en Mieke Sonneveld.

Verder geven wij 2 februari as tijdens een MS patiënten bijeenkomst een korte presentatie over ons MS groepje Delft in oprichting. Hiermee willen we meer MS patiënten bereiken die er volgens de MS verpleegkundige Moniek van Halderen in Delft wel zeker zijn. De eerst volgende MS bijeenkomst is vooralsnog de 20e, 3e maandagavond van februari. Hebben we tegen die tijd een ander moment dan communiceren we dat weer.

PS

Omdat wij nog geen selectie willen maken hebben we iedereen uit het bestand van de regio Zuid-Holland Noord gemaild.

Met vriendelijke groet,

Dorine en Mieke