Stichtse Vecht omvat de plaatsen Breukelen, Loenen a.d. Vecht, Loosdrecht, Maarssen, Vreeland, Westbroek (plaatsen oostelijk van de A2)

Na de corona-lockdown en andere beperkingen heeft het rayon Stichtse Vecht de draad weer opgepakt met de rayonbijeenkomsten, echter wel in een andere vorm dan voorheen. Wij komen niet meer in het woonzorgcentrum de AA bijeen maar thuis bij onze leden, dit iedere keer bij een ander, dit is vele malen gezelliger en goedkoper er wordt door iedereen wat meegenomen, en zo ontstaat er een gezellige brunch. Dit doen wij nu vanaf het voorjaar en wordt door iedereen als positief ervaren, ook zitten we nu niet meer aan een beperkte tijdsduur van 2 uur en is het zeer gezellig.

Onze groep heeft zich na de coronatijd uitgebreid, in de coronatijd zijn wij persoonlijk alle niet-betrokken leden in ons rayon afgegaan met een persoonlijk bezoek, dit werd bijna door iedereen als zeer verrassend en aangenaam ondervonden. Vandaar de uitbreiding. Ook alle gegevens zijn weer up-to-date, er waren mensen verhuisd waar het adres niet meer klopte, er zijn donateurs gevonden, ook waren er mensen die geen contact wilden, dit wordt uiteraard  gerespecteerd.

Er is besloten de bijeenkomsten voortaan op deze manier voort te zetten in privésfeer, en op een nieuwe locatie in Loenen aan de Vecht, dus zullen wij de bijeenkomsten ook niet meer op dezo site bekend maken.

Contact

Rayoncoördinator: Minse de Bos Kuil, tel. 06 – 236 149 87, e-mail minse@live.nl (tevens financieel coördinator regio Utrecht)

René de Vos
Assistent-rayoncoördinator: René de Vos, tel. 06 – 289 690 86, e-mail msvn.webutrecht@gmail.com (tevens beheer website)