Ga naar hoofdinhoud

Bijeenkomsten: elke 1e woensdag van de maand

De volgende bijeenkomst is op woensdag 2 november in de Heeren van Maarssen vanaf 11 uur.

Stichtse Vecht omvat de plaatsen Breukelen, Loenen a.d. Vecht, Loosdrecht, Maarssen, Vreeland, Westbroek (plaatsen oostelijk van de A2)

Na de corona-lockdown en andere beperkingen heeft het rayon Stichtse Vecht de draad weer opgepakt met de rayonbijeenkomsten, echter wel in een andere vorm dan voorheen. Wij komen niet meer in het woonzorgcentrum de AA bijeen maar thuis bij onze leden, dit iedere keer bij een ander, dit is vele malen gezelliger en goedkoper. Er wordt door iedereen wat meegenomen, en zo ontstaat er een gezellige brunch. Dit doen wij nu vanaf het voorjaar en wordt door iedereen als positief ervaren, ook zitten we nu niet meer aan een beperkte tijdsduur van 2 uur en is het zeer gezellig.

Onze groep heeft zich na de coronatijd uitgebreid, in de coronatijd zijn wij persoonlijk alle niet-betrokken leden in ons rayon afgegaan met een persoonlijk bezoek. Dit werd bijna door iedereen als zeer verrassend en aangenaam ondervonden. Ook alle gegevens zijn weer up-to-date, er waren mensen verhuisd waar het adres niet meer klopte, er zijn donateurs gevonden.

Er is besloten de bijeenkomsten voortaan op deze manier voort te zetten in privésfeer, en op een nieuwe locatie in Loenen aan de Vecht.

Contact

Rayoncoördinator: Minse de Bos Kuil, tel. 06 – 236 149 87, e-mail minse@live.nl (tevens financieel coördinator regio Utrecht)