Ga naar hoofdinhoud

Fabienne Schlingmann uit rayon Stichtse Vecht heeft MS en veel baat bij de trainingen Vrij Wezen. Dit zijn bijeenkomsten waarbij mensen door te bewegen, dans, vrije bewegingen, stil zijn, in contact kunnen komen met hun vrije aard. Het is laagdrempelig, losjes, ontspannend, en heel fijn aldus Fabienne.

Zij volgde verschillende trainingen/opleidingen en heeft nu een aanbod ontwikkeld voor leden van MS Vereniging Nederland in de regio Utrecht.

VRIJ WEZEN, willen we dit niet allemaal? Vrij omdat je bijvoorbeeld even niets hoeft te doen, je vakantie of een vrij weekend
hebt. Heerlijk is dat. Hoe fijn is het als je je kan beseffen dat je dit vrije gevoel altijd kan oproepen? Het is er namelijk altijd. We vergeten dit alleen zo snel omdat er zoveel MOET en gebeurt in ons leven.
Het kan helpen om tijd voor jezelf te maken waarin je alle aandacht hebt voor jezelf, waardoor je deze vrijheid weer kunt voelen. Zelf heb ik, ondanks de MS, ook geleerd deze vrijheid steeds weer te vinden. Dit voelt heel rijk en vrij, en dat wil ik graag met jou delen!

>>flyer Vrij Wezen

• Start: 1x per 2 weken op donderdag
  • Tijd: 11:30 – 12:45u
  • Locatie: thuis via ZOOM (na aanmelding ontvang je via email de link voor deelname)