Welkom op de website van regio Utrecht. Met ca. 800 leden zijn we één van de grootste regio’s van Nederland.

Elk jaar worden diverse activiteiten georganiseerd, in alle rayons. Te denken valt aan een barbecue, een kerstviering en koffiemiddagen/ochtenden, al dan niet met een bepaald thema, zo zijn er regelmatig diverse gast sprekers die over hun vakgebied vertellen. Ook bezoeken wij mensen die daar behoefte aan hebben thuis of kunnen telefonisch bij ons terecht voor een luisterend oor.

Leden van MS Vereniging Nederland die woonachtig zijn in de regio Utrecht informeren wij regelmatig via e-mail over de activiteiten in onze rayons. Zorg daarom dat uw mailadres bij ons bekend is! U kunt dit doorgeven via info@msvereniging.nl.

Jaarlijks uitje 2021

Nadat in 2020 ons gezellige uitje niet door kon gaan, hopen wij dat het dit jaar wel zal lukken. Op dinsdag 21 september zijn we welkom in Dierenpark Amersfoort. We verzamelen om 10.00 uur op de parkeerplaats van Dierenpark Amersfoort.
Een parkeerkaart kost € 9,50. Als u in het bezit bent van een invalidenparkeerkaart is het parkeren gratis. Het park is ook bereikbaar met het openbaar vervoer. Het park is goed toegankelijk voor rolstoelen.

We vragen van iedereen die meegaat (zowel van de leden als de begeleiders) een bijdrage van € 15 per persoon. U dient de betaling vooraf te doen omdat de toegangskaarten door ons tevoren moeten worden betaald. Om die reden is er ook geen mogelijkheid voor een eventuele restitutie. We verzoeken u uw betaling tegelijk met uw inschrijving te verrichten.

We hopen uiteraard op mooi weer en veel enthousiasme.

• Voor wie: leden regio Utrecht en hun begeleiders
  • Wanneer: 21 september
  • Hoe laat: 10.00 uur verzamelen parkeerplaats Barchman Wuytierslaan 224, 3819 AC Amersfoort
  • Aanmelden: Voor 30 augustus wereldmsdag2021@gmail.com
  • Kosten: € 15,- (incl. lunch) uiterlijk 1 september overmaken op rekening NL63 ABNA 0542 5413 78, t.n.v. M.J.J. de Bos Kuil onder
    vermelding van 21-09-2021, uw naam en het aantal personen.
Logo Utrecht

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!

Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Bezoek onze pagina Lid worden voor meer informatie.
Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

Op onze Facebook-pagina vindt u actueel nieuws en aankondigingen van onze activiteiten.

September

21Sep10:00Uitje Dierenpark Amersfoort10:00 Dierenpark Amersfoort, Barchman Wuytierslaan 224 Organisator: MS Vereniging Nederland regio Utrecht Regio:Utrecht