Ga naar hoofdinhoud
Logo MSVN Utrecht 01

Welkom op de website van regio Utrecht. Met ca. 800 leden zijn we één van de grootste regio’s van Nederland.

Elk jaar worden diverse activiteiten georganiseerd, in alle rayons. Te denken valt aan een barbecue, een kerstviering en koffiemiddagen/ochtenden, al dan niet met een bepaald thema. Ook zijn er regelmatig gastsprekers die over hun vakgebied vertellen. Ook bezoeken wij mensen die daar behoefte aan hebben thuis of kunnen telefonisch bij ons terecht voor een luisterend oor.

Leden van MS Vereniging Nederland die woonachtig zijn in de regio Utrecht informeren wij regelmatig via e-mail over de activiteiten in onze rayons. Zorg daarom dat je mailadres bij ons bekend is! Je kunt dit doorgeven via info@msvereniging.nl.

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!

Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

Regio nieuws

Activiteitenkalender

• 9 november Pub Quiz Leusden
  • 18 november MS Café Amersfoort
  • 14 december lunch Leusden

Regiobijeenkomsten:

• Stichtse Vecht: 1e woensdag van de maand in Breukelen
  • MS Café Utrecht stad: donderdag 20 oktober.

Actueel nieuws en aankondigingen van activiteiten vind je ook op onze MS Vereniging regio Utrecht Facebook-pagina en onze MS Cafe Amersfoort Facebook pagina.
.

November

Zo06NovHele dagNationale MS Dag(Hele dag: Zondag) Oude Engelenseweg 1 OrganisatorNationaal MS fondsRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Do17Nov16:30Do18:30Uitnodiging: MS-symposium 'Rust roest'16:30 - 18:30 OrganisatorMSVN Overijssel / Drenthe-ZuidRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Noord,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid