Logo Utrecht

Welkom op de website van regio Utrecht. Met ca. 800 leden zijn we één van de grootste regio’s van Nederland.

Elk jaar worden diverse activiteiten georganiseerd, in alle rayons. Te denken valt aan een barbecue, een kerstviering en koffiemiddagen/ochtenden, al dan niet met een bepaald thema, zo zijn er regelmatig diverse gast sprekers die over hun vakgebied vertellen. Ook bezoeken wij mensen die daar behoefte aan hebben thuis of kunnen telefonisch bij ons terecht voor een luisterend oor.

Leden van MS Vereniging Nederland die woonachtig zijn in de regio Utrecht informeren wij regelmatig via e-mail over de activiteiten in onze rayons. Zorg daarom dat uw mailadres bij ons bekend is! U kunt dit doorgeven via info@msvereniging.nl.

MS Vereniging Nederland is ook te vinden op Facebook. Hier vindt u actueel nieuws en aankondigingen van onze activiteiten.

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!

Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Bezoek onze pagina Lid worden voor meer informatie.
Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

Corona

In afwachting van het uitdoven van de corona pandemie zijn tot nader bericht alle fysieke activiteiten en bijeenkomsten geannuleerd.

Mei

30MeiHele dagWereld MS Dag(Hele dag: Zondag) vanuit je eigen huisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Juni

26JunHele dagAlgemene ledenvergadering & themalezing(Hele dag: Zaterdag) vanuit je eigen huisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid