Welkom op de website van regio Overijssel / Zuid-Drenthe. Onder onze regio valt ook:

We kijken terug op een bijzonder jaar: Covid 19 veranderde ons leven en we hebben er nog steeds mee te maken. Deze omstandigheden hebben ertoe geleid dat wij nagenoeg al onze activiteiten hebben moeten afgelasten of uitstellen naar betere tijden.
Hoe het verder zal verlopen en of we volgend jaar weer bijeenkomsten kunnen organiseren die u kunt bezoeken, hangt uiteraard af van het landelijke Coronabeleid.
Wel willen we kijken of we via Microsoft Teams (dit is een programma voor beeldbellen op de computer) contacten kunnen onderhouden en wellicht een soort webinar kunnen organiseren.
Zou u hiervoor uitgenodigd willen worden, mail uw contactgegevens dan naar: overijsselnoord@msvereniging.nl.
Voor meer informatie kunt u ook bellen met: 06-12429265
Voor nu willen wensen wij u toe dat 2021 gezond en meer zorgeloos zal zijn.
Hopelijk kunnen we elkaar in het nieuwe jaar weer “live” ontmoeten!
Een hartelijke groet van het bestuur:
Robert, Johan, René, Esmiralda en Anquelien

Klik hier voor Kerstgroet

Mei

30MeiHele dagWereld MS Dag(Hele dag: Zondag) vanuit je eigen huisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Juni

26JunHele dagAlgemene ledenvergadering & themalezing(Hele dag: Zaterdag) vanuit je eigen huisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid