Welkom bij regio Overijssel / Drenthe-Zuid
Rayon Zuid

Rayon Zuid richt zich op mensen met MS of mensen die geïnteresseerd zijn in informatie over MS in de omgeving van Deventer.
Daaronder vallen o.a. de plaatsen Diepenveen, Schalkhaar, Bathmen, Raalte, Heeten, Nieuw-Heeten, Olst, Wijhe, enzovoorts.
Maar natuurlijk bent u ook van harte welkom als u aan de andere zijde van de IJssel of de A1 woont.

Eerste bijeenkomst van 2022 in Deventer  is op 18 juni

Het is al weer een tijd geleden dat wij jullie voor het laatst een bericht stuurden vanuit de regio Deventer. Daarom zullen wij ons nog kort even voorstellen. Wij zijn Nicole, Saskia en Wouter, alle drie vrijwilliger bij MS Vereniging Nederland en zelf ook bekend met MS. Wij willen heel graag een paar keer per jaar voor jullie activiteiten in Deventer en omgeving gaan organiseren. Vanwege corona hebben we lang geduld moeten hebben, maar nu is er eindelijk weer veel mogelijk!

De eerste bijeenkomst willen wij plannen op zaterdag 18 juni van 14:00 tot ongeveer 16:00 uur. Deze eerste bijeenkomst zullen we vooral met elkaar kennismaken en ervaringen uitwisselen. Een volgende bijeenkomst kunnen we een spreker uitnodigen of een leuke activiteit organiseren. Jullie ideeën daarvoor zijn zeker welkom!

Tijdens deze eerste bijeenkomst is er gratis koffie of thee, met wat lekkers erbij. Wil je er graag bij zijn, meld je dan uiterlijk 29 mei aan via overijsselzuid@msvereniging.nl. Zodra we een beeld hebben bij het aantal deelnemers, leggen we de locatie vast en geven we zo snel mogelijk aan jullie door waar we elkaar treffen.  Dit zal sowieso in Deventer zijn.

Bijeenkomst

18 juni 2022: Bijeenkomst voor mensen met MS en mensen die iemand kennen met MS. (Deventer)

Juni

18Jun14:0016:00Regiobijeenkomst Overijssel-Zuid14:00 - 16:00 Regio:Overijssel Noord/Zuid-Drente