Welkom bij regio Overijssel / Drenthe-Zuid
Rayon Noord

Onze regio heeft bijna 500 leden over heel Overijssel en Zuid-Drenthe.
De regio heeft op dit moment twee rayons van waaruit activiteiten worden georganiseerd. Dat zijn de rayons Noord en Zuid.

Elk jaar worden diverse activiteiten georganiseerd, in de rayons. Te denken valt aan koffieochtenden/middagen (al dan niet met een bepaald thema).
Zo nodigen we soms gastsprekers uit die over hun vakgebied vertellen.

Leden van MS Vereniging Nederland die woonachtig zijn in de regio Overijssel informeren wij via e-mail over de activiteiten in onze rayons. Zorg daarom dat uw mailadres bij ons bekend is! U kunt dit doorgeven via info@msvereniging.nl.

MS Vereniging Nederland is ook te vinden op Facebook. Hier vind je actueel nieuws en aankondigingen van onze activiteiten.

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!

Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Bezoek onze Lid worden pagina voor meer informatie.
Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

Mede dankzij uw lidmaatschap kunnen wij in de regio Overijssel / Drenthe-Zuid activiteiten blijven organiseren.

Corona

In afwachting van het uitdoven van de corona pandemie zijn tot nader bericht alle fysieke activiteiten en bijeenkomsten geannuleerd.

Juni