Oost

Op deze pagina vindt u de contactgegevens van de regio’s en contactgroepen in de provincies Overijssel, Gelderland en Noordoostpolder.
Klik op de kaart voor de contactgegevens van uw Regio of Contactgroep. Kies de tab Regio’s of Contactgroepen voor het volledige overzicht.

Klik op de kaart voor de contactgegevens van uw regio of contactgroep.

Gelderland Noord

Noordoostpolder

• Emmeloord – Vacature.

Overijssel

• Steenwijk – Contact Paula Bierma-Scheltinga via sociaal werk De Kop.

Twente

Bewegingsgroepen:

Contactgroepen:

September

14Sep14:3016:30GeannuleerdContactgroep Eerbeek, Apeldoorn, ZutphenCorona14:30 - 16:30 Tjark Rikscentrum, Derickxkamp 2a Regio:Gelderland Zuid,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente

15Sep19:3020:30Webinar energiemanagement19:30 - 20:30 Organisator: MS Vereniging Nederland Regio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Oktober

03Okt10:3013:00Koffie drinken10:30 - 13:00 Orangerie de Golftuin, Harculose Esweg 2, 8015 RH Zwolle.Regio:Overijssel Noord/Zuid-Drente

10Okt10:3011:30Webinar spijsvertering10:30 - 11:30 Organisator: MS Vereniging Nederland Regio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

15OktHele dagVerschijningsdatum herfst-editie Leefstijl-nieuwsbrief(Hele dag: Donderdag) bij jou thuisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

November

13NovHele dagVerschijningsdatum ledenmagazine MenSen 4(Hele dag: Vrijdag) bij jou thuisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid