Om een maatschappelijke bijdrage te leveren hoef je geen MS te hebben! De MS Vereniging regio Noord-Holland zoekt betrokken en enthousiaste vrijwilligers! Wie komt ons versterken? Wie helpt er mee?

Wil jij MS lotgenotencontact bij jou in de buurt?

Heb jij inspiratie of een leuk idee in te brengen om dit vorm te geven?
Zou je wellicht zelf een groep willen begeleiden?

In onze regio is behoefte aan lotgenotencontact. In het noorden van Noord-Holland is dit nog onvoldoende. We willen hier graag verandering in aanbrengen. Help jij mee door jouw reactie, idee, suggestie, inzet of anderszins?

Als bewoner van jouw plaats in de regio weet jij vast de pareltjes te vinden waar we deze bijeenkomsten kunnen gaan organiseren.

We nodigen je van harte uit mee te denken, mail naar
noordholland-msvn@outlook.com

Alvast dank voor je reactie!

Fondsenwerving

Er is dringend behoefte aan versterking in de Fondsenwerfgroep. De werkgroep bestaat uit vrijwilligers. Wegens het wegvallen van enkele belangrijke bronnen is sponsoring voor regionale en landelijke activiteiten hard nodig.
Ben jij die creatieve enthousiaste vrijwilliger, dan zoeken wij jou! Ervaring kunnen we daarbij goed gebruiken.

Geïnteresseerd?
Laat het dan snel aan ons weten! Je kunt Donald mailen op donald@djlbeheer.nl.

Vrijwilliger werkgroep themadagen

Wij organiseren 4 tot 6 maal per jaar een themadag, waarbij telkens een nieuw onderwerp wordt behandeld. De themadagen zijn bedoeld om informatie te geven , maar ook ter vermaak van de MS patiënten uit de regio en hun partners.

Wat ga je doen?
Met de overige leden van de werkgroep worden middels ongeveer 8 vergaderingen per jaar en verder e-mailcontact onderwerpen gezocht. Je helpt mee met het organiseren van zo’n dag. Dat wil zeggen dat bijbehorende sprekers  worden uitgenodigd, de uitnodigingen worden verzorgd en worden boodschappen gedaan. Op de dag zelf help je mee.

Geïnteresseerd?
Laat het dan snel aan ons weten! Mail naar noordholland-msvn@outlook.com

Vrijwilliger

Lijkt het je wat om ons te helpen in onze mooie en actieve regio maar zijn bovenstaande vacatures niets voor jou? We kunnen alle hulp gebruiken! Je kunt dus altijd even contact met ons opnemen via noordholland@msvereniging.nl om te kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen. Wellicht is er een mooie samenwerking mogelijk of kan jij net datgene bieden waar wij nog helemaal niet aan gedacht hebben!

Heb jij tips? Zie je dingen die anders zou moeten? Schroom niet en help ons hierbij! Of je dit ons nu kenbaar maakt via de mail of dat je ons wilt helpen als vrijwilliger, wij zijn blij met jouw mening!