Ga naar hoofdinhoud

Naast de activiteiten die wij voor onze leden doen, delen wij hier ook heel graag het nieuws uit de omgeving, trainingen en cursussen die misschien interessant zijn!

Wilt u meer informatie van omliggende regio’s? Bijvoorbeeld Amsterdam of Flevoland? Dan kunt u zich altijd aanmelden bij deze regio’s voor de nieuwsbrief. Zo bent u altijd als eerste op de hoogte van dingen die gebeuren en georganiseerd worden buiten onze regio om!

Training Mantelzorgers voor mensen met MS

MS trekt door zijn grillige verloop vaak een zware wissel op relaties. Daarom kwam Nieuw Unicum met een training voor Mantelzorgers voor mensen met MS.

Training vergroot begrip en draagkracht mantelzorgers

Meer informatie over de trainingen vind je op https://www.nieuwunicum.nl/informatie/213-mantelzorgtraining.

De Onbeperkte Elfstedentocht
Leeuwarden, Dokkum, Franeker, Harlingen, Bolsward, Workum, Hindeloopen, Stavoren, Sloten, IJlst, Sneek
De Onbeperkte Elfstedentocht is een jaarlijks evenement waar mensen met een chronische aandoening of een beperking niet aan de zijlijn staan, maar zelf deelnemen. Ieder traint voor zijn eigen doel en neemt deel op zijn eigen manier. 100 meter (of minder) of de gehele tocht afleggen in 5 dagen tijd. In een rolstoel, scootmobiel, met rollator, exo skelet, handbike, stokken, e-bike of wat voor hulpmiddel dan ook. Iedereen doet mee!
Meer informatie via deze link.