Welkom bij de regio Noord Holland!

In deze regio worden veel dingen georganiseerd, van scootmobieltochten, themadagen tot BBQ’s en koffie ochtendjes. Ook voor lotgenotencontact ben je hier aan het juiste adres. Ben je geen lid, maar wil je wel meer weten van onze activiteiten? Dat kan! Via deze link kunt u zich aanmelden voor onze mailservice.

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op via noordholland-msvn@outlook.com

Wij zijn dringend op zoek naar een:

Regio Voorzitter / Coördinator
Noord Holland

Om gezondheidsredenen moet de voorzitter voor de regio Noord-Holland zich terugtrekken. Nu zijn wij dringend op zoek naar een voorzitter / coördinator, bij voorkeur met ervaring in vrijwilligersorganisaties, om de taak van voorzitter binnen het bestuur van de regio op zich te nemen. Deze voorzitter gaat een vijfkoppig bestuur leiden.

Door de Corona-pandemie zijn de meeste regio-activiteiten stil gevallen zodat er weer een frisse start gemaakt kan worden. De regio wordt ondersteund door een landelijke organisatie en kan jaarlijks beschikken over een financieel budget dat gebonden is aan het aantal geregistreerd leden binnen de regio.

Heb je interesse of wil je meer informatie? Neem dan contact op met Donald Lupescu via donald.lupescu@gmail.com

Edwin Gonzalez, financieel coördinator
Jody Mooij, secretaris
Peter van Polen, ledenadministratie