Bestel dan via onze pagina op Doelshop.nl. U kiest uw webwinkel en plaatst uw bestelling zoals u dit altijd hebt gedaan, u merkt geen verschil!
Door uw aankoop doneert de webwinkel automatisch aan MS Vereniging Noord en Midden Limburg. Meer dan 250 webwinkels doen mee!

Waar komt deze donatie vandaan?
Als Doelshop.nl een ”klant” aanlevert aan een webshop krijgt Doel Shop een bonus als ”bedankje”. Dit is vaak een percentage van het aankoopbedrag. Doelshop geeft 75% van deze bonus door aan het doel van jouw keuze! De andere 25% gebruiken wij voor eigen onkosten.

Koop en doneer

Kopen via Doel Shop is gratis doneren aan een goed doel. Het gaat om kleine bedragen per transactie, maar als iedereen mee doet, loopt dit bedrag op.
Online shops betalen een bepaald percentage aan Doel Shop voor advertenties. Doel Shop draagt dit deel af aan het goede doel. Meer dan 250 webwinkels (zoals bijvoorbeeld bol.com, Coolblue, Vodafone, KPN, Mediamarkt, Hema, Albert Hein en Zalando) doen mee. Het assortiment is eindeloos, denk alleen al aan uw dagelijkse boodschappen, reizen,  telefoonabonnement, zorgverzekering, energiecontract, boeken, TV of computer, u kunt het zo gek niet bedenken of u kunt het bestellen via de webshops in Doel Shop.

Een boek kopen via Doel Shop kan bijvoorbeeld € 0,40 opleveren, maar het afsluiten van een zorgverzekering kan oplopen tot enkele tientjes per verzekering.

Hoe het werkt

Shoppen via Doelshop is makkelijk!

Bij DoelShop.nl is het mogelijk om direct te beginnen zonder account:
U gaat via DoelShop.nl naar uw webwinkel, u plaatst uw bestelling en rekent af, uw bestelling wordt geleverd en de webwinkel doneert vervolgens automatisch een klein bedrag aan MS Vereniging Noord en Midden Limburg.

Wanneer je besluit om een account aan te maken bij DoelShop.nl ontvang je bij elke aankoop een email over het gedoneerde bedrag bij je aankoop.
DoelShop.nl met account werkt als volgt:

1. Maak een account aan via www.doelshop.nl
    (of log in indien u al een account heeft)
  2. Kies MSVN Regio 401 als goed doel
  3. Selecteer een Webwinkel in het SHOPS menu of ga naar het vergelijker menu voor uw verzekeringen
  4. Koop uw product
  5. Doneer automatisch en gratis

Doel Shop stuurt een bevestiging van uw aankopen en het bedrag van de donatie die naar MS Vereniging Noord en Midden Limburg gaat.

Direct naar de pagina van MSVN noord en midden Limburg en steun ons met uw online aankopen bij uw favoriete webwinkel.

Belangrijk: