In deze barre Corona tijden gaat ons regio lid Matt Arts de uitdaging aan.
Hij gaat de Tocht der Tochten rijden met zijn handbike voor het goede doel.

Het doel van Matt is om de gehele tocht, 11 steden en 235 kilometer in 5 dagen te fietsen.
Het wordt afzien maar Matt gaat ervoor!

Steun jij Matt ook?

Steun Matt en doneer nu!

Onbeperkte Elfstedentocht

Van 23 t/m 27 september 2020 organiseert de Stichting Sandy Moves De onbeperkte Elfstedentocht, een evenement waar IEDEREEN (met een chronische aandoening of een beperking) aan mee kan doen. Stichting Sandy Moves wil het namelijk voor mensen met een chronische aandoening mogelijk maken om deel te nemen aan een groots evenement.Mensen met een chronische aandoening staan te vaak aan de zijlijn. Daar gaan wij verandering in brengen. Met behulp van Het Leefstijlhuis willen we iedereen uitnodigen om in beweging te komen. Ieder op zijn eigen manier en met een eigen doel.

De gehele tocht is 235 kilometer. Deze willen we in 5 dagen tijd gaan afleggen. Deelnemers kunnen wandelend, op de fiets, de rolstoel, de handbike, de scootmobiel of met welk hulpmiddel dan ook meedoen. Er kan gekozen worden om 5 dagen deel te nemen, maar een doel kan ook zijn om 10 meter te lopen om vervolgens over de finish te komen en een medaille te ontvangen.