Virtuele Scoot/wandel/fiets tocht

Op Wereld MS Dag geven wij het startschot voor een maand lang bewegen. Doe je mee?
Wij nodigen je van harte uit in ons team en hopen hiermee ook wat extra geld in te zamelen voor toekomstige activiteiten.

Wat kun je doen? Download de Ommetje App, meld je aan met de code GLMLF en stap in bij het team van Limburg NM.

Maak dagelijks een ommetje, te voet, op de fiets of met de scootmobiel. Gewoon vanuit je eigen huis. Je verdient er punten mee en het helpt je gezondheid. Twee vliegen in 1 klap dus!
Via onze regio website, onze Wereld MS dag 2021 pagina en onze facebook pagina houden we je op de hoogte van leuke routes en andere regionale en landelijke activiteiten rondom Wereld MS Dag 2021.

Je kunt de hele maand juni meedoen. Haak aan, vertel het door en doneer!

Welke wandelroute wordt het vandaag?

Zoek het avontuur op in een van de vele natuurgebieden die Limburg rijk is, geniet van het water aan de oevers van de Maas en de Maasplassen, kies een wandelroute bij je eigen woonplaats of een stadswandeling door een van de typische Limburgse steden.

Kies de route die bij jou past

Er zijn fietstochten voor iedere soort fietser. Wil je op een rustig tempo het landschap verkennen of kies je liever voor een fietstochtje bij de eigen woonplaats of door de Limburgse bossen? Het is allemaal mogelijk in Limburg. Geniet zelf van de prachtige fietsroutes in Noord- en Midden-Limburg. Genieten van het landschap en van de typische dorpjes, dát is fietsen in Limburg!