Ga naar hoofdinhoud
Logo MSVN Limburg Noord-Midden 10-2022

Welkom op de website van regio Limburg Noord & Midden

Met ca. 240 leden zijn we weliswaar één van de kleinste regio’s van Nederland, maar ook één van de leukste.

Elk jaar worden diverse activiteiten georganiseerd, afwisselend in de regio’s Venray, Venlo, Helden, Weert en Roermond. Te denken valt aan een barbecue, een kerstviering en koffiemiddagen, al dan niet met een bepaald thema, maar ook avonden gericht op informatievoorziening en/of belangenbehartiging. Mensen die daar behoefte aan hebben worden thuis bezocht of kunnen telefonisch bij ons terecht voor een luisterend oor. Regelmatig worden inloopmiddagen en/of voorlichtingsavonden georganiseerd in regionale ziekenhuizen.

Wanneer je lid bent van de MS Vereniging Nederland en woonachtig in onze regio informeren wij je via email over alle regio activiteiten.

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!

Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

Belangenorganisatie – Voorlichting – Lotgenotencontact – Activiteiten – Persoonlijk advies – Voor & door mensen met MS

November

Wo02Nov14:00Wo16:00MS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 RegioNoord en Midden Limburg

Zo06NovHele dagNationale MS Dag(Hele dag: Zondag) Oude Engelenseweg 1 OrganisatorNationaal MS fondsRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Wo16Nov14:00Wo16:00MS Inloopmiddag Weert14:00 - 16:00 Vogelsbleek 1 OrganisatorMSVN Noord en Midden LimburgRegioBrabant Zuid-Oost,Noord en Midden Limburg

Do17Nov14:00Do16:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 OrganisatorMSVN Noord en Midden LimburgRegioNoord en Midden Limburg

Do17Nov16:30Do18:30Uitnodiging: MS-symposium 'Rust roest'16:30 - 18:30 OrganisatorMSVN Overijssel / Drenthe-ZuidRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Noord,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Do24Nov19:30Do21:30Partners van MS19:30 - 21:30 Heren van Tegelen 25, Tegelen OrganisatorMSVN Noord en Midden LimburgRegioBrabant Noord-Oost,Brabant Zuid-Oost,Noord en Midden Limburg

Toon meer evenementen

December

Zo18Dec14:00Zo17:00Kerstbingo & borrel14:00 - 17:00 Aan de Koeberg 3, Helden OrganisatorMSVN Noord en Midden LimburgRegioNoord en Midden Limburg

Leden van de MS Vereniging uit onze regio met een geldig email adres ontvangen automatisch een uitnodiging via email. Ontvang je deze mail niet, geef dan je mailadres door aan onze Ledenadministratie. Daarnaast worden onze activiteiten en bijeenkomsten aangekondigd in onze Besloten Facebook groep (Alleen toegankelijk voor MSVN leden uit de regio).

Steun ons

Elke organisatie die draait op vrijwilligers is voor een groot deel afhankelijk van donaties. Je kan ons helpen door GRATIS te doneren bij online aankopen.
Gratis doneren is eenvoudig: Kies een webwinkel via Doelshop.nl en plaats je bestelling zoals je altijd hebt gedaan.

Steun ons met handige Vlinder Sleutelhangershet recyclen van uw lege Inkt cartridges of Gratis doneren met MSVN Limburg Noord & Midden als goed doel.

Onze sponsors

Heldense Kantoor Installaties steunt MSVN Limburg Noord & Midden met de Print Service.

Bloemsierkunst de Pit steunt MS Vereniging regio Limburg Noord & Midden met  een bloemetje