Logo Noord en Midden Limburg

Welkom op de website van regio Noord en Midden Limburg

Met ca. 240 leden zijn we weliswaar één van de kleinste regio’s van Nederland, maar ook één van de leukste.

Elk jaar worden diverse activiteiten georganiseerd, afwisselend in de regio’s Venray, Venlo, Helden, Weert en Roermond. Te denken valt aan een barbecue, een kerstviering en koffiemiddagen, al dan niet met een bepaald thema, maar ook avonden gericht op informatievoorziening en/of belangenbehartiging. Mensen die daar behoefte aan hebben worden thuis bezocht of kunnen telefonisch bij ons terecht voor een luisterend oor. Regelmatig worden inloopmiddagen en/of voorlichtingsavonden georganiseerd in regionale ziekenhuizen.

Wanneer je lid bent van de MS Vereniging Nederland en woonachtig in onze regio informeren wij je via email over alle regio activiteiten.

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!

Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

Steun ons

Elke organisatie die draait op vrijwilligers is voor een groot deel afhankelijk van donaties. Je kan ons helpen door GRATIS te doneren bij online aankopen.
Gratis doneren is eenvoudig: Kies een webwinkel via Doelshop.nl en plaats je bestelling zoals je altijd hebt gedaan.

Steun ons met handige Vlinder Sleutelhangershet recyclen van uw lege Inkt cartridges of Gratis doneren met MSVN Noord en Midden Limburg als goed doel.

Corona-maatregelen

Vanwege de corona-maatregelen bij fysieke activiteiten en bijeenkomsten vragen we alle deelnemers om met een QR code te laten zien dat zij veilig kunnen deelnemen. We hanteren hierbij dus dezelfde toegangsregels die gelden voor onder meer de horeca.

Lees meer in de corona-richtlijnen    van MS Vereniging Nederland.

September

10Sep15:0018:00Najaarswandeling St. Elisabeth's Hof15:00 - 18:00 St. Elisabeth's Hof, Roggelseweg 56Regio:Noord en Midden Limburg

15SepHele dag19Onbeperkte Elfstedentocht(Hele dag) Friesland Organisator: Stichting Sandy Moves Regio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

16Sep14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

Oktober

14Okt14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum Organisator: MSVN Noord en Midden Limburg Regio:Noord en Midden Limburg

Toon meer evenementen

Leden van de MS Vereniging uit onze regio met een geldig email adres ontvangen automatisch een uitnodiging via email. Ontvang je deze mail niet, geef dan je mailadres door aan onze Ledenadministratie. Daarnaast worden onze activiteiten en bijeenkomsten aangekondigd in onze Besloten Facebook groep (Alleen toegankelijk voor MSVN leden uit de regio).

Onze sponsors

Heldense Kantoor Installaties steunt MSVN noord en Midden Limburg met de Print Service.

Bloemsierkunst de Pit steunt MS Vereniging regio noord en Midden Limburg met  een bloemetje