Logo Noord en Midden Limburg

Welkom op de website van regio Noord en Midden Limburg

Met ca. 240 leden zijn we weliswaar één van de kleinste regio’s van Nederland, maar ook één van de leukste.

Elk jaar worden diverse activiteiten georganiseerd, afwisselend in de regio’s Venray, Venlo, Helden, Weert en Roermond. Te denken valt aan een barbecue, een kerstviering en koffiemiddagen, al dan niet met een bepaald thema, maar ook avonden gericht op informatievoorziening en/of belangenbehartiging. Mensen die daar behoefte aan hebben worden thuis bezocht of kunnen telefonisch bij ons terecht voor een luisterend oor. Regelmatig worden inloopmiddagen en/of voorlichtingsavonden georganiseerd in regionale ziekenhuizen.

Wanneer u lid bent van de MS Vereniging Nederland en woonachtig in regio Noord en Midden Limburg informeren wij u via email over alle activiteiten in onze regio.

Fotowedstrijd

Op Wereld MS dag wordt het startschot gegeven voor een maand lang bewegen. Dit kan door te wandelen of door een mooie route af te leggen met je rolstoel/scootmobiel.
Deze route is helemaal door jezelf te bepalen. Wij willen dit combineren met een leuke fotowedstrijd.

Voor de fotowedstrijd stuur je een foto in die je tijdens het afleggen van jouw route hebt gemaakt. Deze foto wordt beoordeeld door een fotograaf en je kunt hier dan ook een leuke prijs mee winnen. Wat deze prijs is, is afhankelijk van het aantal deelnemers en het bedrag dat gedoneerd gaat worden.

Bezoek onze Fotowedstrijd pagina pagina voor meer informatie.

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!

Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Bezoek onze Lid worden pagina voor meer informatie.
Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

Gratis Doneren

Elke organisatie die draait op vrijwilligers is voor een groot deel afhankelijk van donaties. U kan ons helpen door GRATIS te doneren bij online aankopen.
Gratis doneren is eenvoudig: Kies een webwinkel via doelshop.nl en plaats uw bestelling zoals u gewend bent.

Meer informatie over Gratis Doneren bij de honderden bekende en onbekende aangesloten webwinkels op DoelShop.nl vindt u op onze Gratis doneren bij online aankopen pagina.

Corona

In afwachting van het uitdoven van de corona pandemie zijn tot nader bericht alle fysieke activiteiten en bijeenkomsten geannuleerd.

01JunHele dag30Scoot/wandel/fiets tocht(Hele dag) Regio:Noord en Midden Limburg

01JunHele dag30Fotowedstrijd(Hele dag) Regio:Noord en Midden Limburg

Leden van de MS Vereniging uit de regio Noord en Midden Limburg met een geldig email adres ontvangen automatisch een uitnodiging via email.
Daarnaast worden onze activiteiten en bijeenkomsten aangekondigd in onze besloten Facebook groep (Alleen toegankelijk voor MSVN leden uit de regio).

Bezoek onze Agenda pagina voor alle geplande activiteiten en bijeenkomsten in de regio Noord en Midden Limburg.

Regionaal nieuws

Het laatste nieuws uit de regio:

Bezoek onze Nieuws pagina  voor alle nieuws berichten uit de regio.

Steun ons

Steun MSVN Noord en Midden Limburg met handige vlinder sleutelhangershet recyclen van uw lege inkt cartridges of gratis doneren met MSVN Noord en Midden Limburg als goed doel.

Bezoek de Steun ons pagina voor meer informatie.

Onze sponsors

Heldense Kantoor Installaties steunt MSVN noord en Midden Limburg met de Print Service.

Bloemsierkunst de Pit steunt MS Vereniging regio noord en Midden Limburg met  een bloemetje

Bezoek de Onze sponsors pagina voor meer informatie.