Lotgenotencontact

Lotgenotencontact is één van de hoofdactiviteiten van de MS-Vereniging. Het rust op twee pijlers: het uitwisselen van ervaringen en kennis én sociaal contact tussen lotgenoten.
In de regio Groningen worden regelmatig op twee verschillende plaatsen bijeenkomsten gehouden waar MS-patiënten contact kunnen hebben met lotgenoten. Zo’n bijeenkomst vindt meestal ‘s ochtends plaats in een ongedwongen sfeer. De toegang is gratis en u hoeft uw komst niet aan te melden. Ook partners van MS-patiënten of andere belangstellenden zijn van harte welkom.
Er zijn contactbijeenkomsten in:

• Groningen Stad (Mariëtte Koot, 050-5347962),
  • Delfzijl (Ria Houwerzijl, 0596-628173 en Garri Veldman, 0596-785027

Wanneer en waar zo’n contactbijeenkomst gehouden wordt, kunt u zien in onze Agenda.
Alle MS-patiënten en belangstellenden zijn welkom.

Themabijeenkomsten

De regionale contactgroep organiseert tweemaal per jaar, in het voorjaar en in het najaar, een themabijeenkomst. In deze bijeenkomsten wordt een gerenommeerd spreker uitgenodigd die een inleiding houdt over een voor MS-patiënten belangrijk onderwerp.
Deze bijeenkomsten worden meestal gehouden op de zaterdagmorgen en ze worden afgesloten met een lunch. De toegang is gratis; alle belangstellenden zijn welkom.
Informatie over de volgende themabijeenkomst vindt u  in de Agenda.