Ga naar hoofdinhoud

Welkom op de website van regio Gelderland Zuid

Fijn dat je een kijkje neemt op onze site!

MS Vereniging Nederland is de enige patiëntenvereniging in Nederland voor mensen met Multiple Sclerose (MS) en hun naasten.

De vereniging geeft, op landelijk én regionaal niveau, voorlichting over de mogelijkheden in de gezondheidszorg en behartigt de belangen van mensen met MS bij onder meer de overheid, zorgaanbieders en zorgverzekeraars.
Daarnaast is communicatie met de leden en andere belangstellenden een belangrijke taak.

We proberen je via deze site vooral op de hoogte te houden van activiteiten in onze regio. Kijk gerust eens verder.

Heb je ideeën of wensen? Die zijn altijd welkom!

Bekijk hier de agenda’s van de rayons:

November

Zat05Nov13:00Zat15:00Lunchen bij De Snippenhof in Duiven13:00 - 15:00 Organisatorrayon Nijmegen / Arnhem / DoetinchemRegioGelderland Zuid

Zo06NovHele dagNationale MS Dag(Hele dag: Zondag) Oude Engelenseweg 1 OrganisatorNationaal MS fondsRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Do17Nov16:30Do18:30Uitnodiging: MS-symposium 'Rust roest'16:30 - 18:30 OrganisatorMSVN Overijssel / Drenthe-ZuidRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Noord,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

December

Zat17Dec18:00Zat21:00Dineren bij Moeke Ede18:00 - 21:00 Breelaan 2a OrganisatorMSVN Ede WageningenRegioGelderland Zuid