Steun ons

De financiële bijdragen van vaste subsidieverstrekkers (Prinses Beatrixfonds en de overheid) aan de Multiple Sclerose Vereniging Nederland (MSVN) worden drastisch afgebouwd. Wij zijn daarom genoodzaakt om meer financiële middelen zelf te genereren om onze “onze eigen financiële broek op te houden”. Wij kunnen dan de activiteiten voor onze leden, binnen de gestelde kerntaken; lotgenotencontact, informatievoorziening en belangenbehartiging, blijven financieren en organiseren.

De sponsorwerkgroep van de regio Friesland probeert fondsen te werven via sponsoracties bij sportevenementen, bij regionale bedrijven en samenwerking te zoeken met serviceclubs. Via onze “statiegeld bon actie” vragen wij klanten van supermarkten om hun emballage bon te doneren aan onze werkgroep. Wij stellen iedere donatie, sponsoring of gift enorm op prijs. Voor vragen over hoe u een bijdrage zou willen leveren, kunt u mailen met  onze financieel coördinator: Bart G.J. Käller, emailadres: bartkaeller@hetnet.nl.

Bankdetails voor donaties:
MS Vereniging Nederland inz. Giften