Wat bieden we in Friesland?

Contactdagen
Contactgroepen
Huisbezoek

Themabijeenkomsten
Voorlichting

.

Welkom bij Werkgroep Friesland

We vullen deze website voortdurend aan met nieuwe, actuele gegevens. Uw ideeën en wensen daarvoor zijn natuurlijk van harte welkom. Een mailtje naar friesland@msvereniging.nl kan eraan bijdragen dat deze site voor MS-patiënten uit Friesland nog meer toegevoegde waarde krijgt.

Wie wil zoeken op relevante activiteiten, informatie over de contactgroepen, de nieuwsbrieven wil downloaden of allerlei oproepen wil lezen komt daar door te klikken op één van de rubrieken in het menu aan de rechterkant.

Veel leesplezier en houd onze website in de gaten!

Werkgroep MSVN Friesland

Secretariaat MSVN Friesland: friesland@msvereniging.nl

Activiteitenkalender

In verband met de huidige omstandigheden zijn alle fysieke bijeenkomsten tot nader order afgelast.

April

17Apr10:30Virtual EventVoorjaarsbijeenkomst leefstijl en voeding10:30 Regio:Friesland

Mei

30MeiHele dagWereld MS Dag(Hele dag: Zondag) vanuit je eigen huisRegio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid