Welkom bij regio Flevoland!

In de regio zijn er twee vrijwilligers die zich inzetten om voor de MS-community van de regio. Je kan ons ontmoeten bij de ‘Wie zijn wij..’ pagina.

In de sidebar van de regio vind je onze nieuwsbrief, socials en ideeënbus. Ook vind je handige informatie over alle mogelijkheden met MS en hoe je gemakkelijk in contact komt met de twee vrijwilligers van Flevoland.

Voor directe vragen kan je altijd mailen naar: flevoland@msvereniging.nl

Regio Flevoland zoekt helpende handen. Wil je helpen bij de organisatie van activiteiten? Neem dan contact op met Annette Veltman, vrijwilligerscoördinator van MS Vereniging Nederland. Te bereiken via: a.veltman@msvereniging.nl. Alle hulp is welkom.

Corona-maatregelen

Vanwege de corona-maatregelen bij fysieke activiteiten en bijeenkomsten is aanmelden vooraf een vereiste en houden we ons aan de corona-richtlijnen    van MS Vereniging Nederland.

Oktober

November

07NovHele dagNationale MS Dag(Hele dag: Zondag) NBC Congrescentrum, Blokhoeve 1 Organisator: Nationaal MS fonds Regio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid