Ga naar hoofdinhoud

Welkom bij regio Flevoland!

In de regio zijn er twee vrijwilligers die zich inzetten om voor de MS-community van de regio. Je kan ons ontmoeten bij de ‘Wie zijn wij..’ pagina.

In de sidebar van de regio vind je onze nieuwsbrief, socials en ideeënbus. Ook vind je handige informatie over alle mogelijkheden met MS en hoe je gemakkelijk in contact komt met de twee vrijwilligers van Flevoland.

Voor directe vragen kan je altijd mailen naar: flevoland@msvereniging.nl

Regio Flevoland zoekt helpende handen. Wil je helpen bij de organisatie van activiteiten? Neem dan contact op met Annette Veltman, vrijwilligerscoördinator van MS Vereniging Nederland. Te bereiken via: a.veltman@msvereniging.nl. Alle hulp is welkom.

November

Zo06NovHele dagNationale MS Dag(Hele dag: Zondag) Oude Engelenseweg 1 OrganisatorNationaal MS fondsRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Do17Nov16:30Do18:30Uitnodiging: MS-symposium 'Rust roest'16:30 - 18:30 OrganisatorMSVN Overijssel / Drenthe-ZuidRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Noord,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid