Ga naar hoofdinhoud

Werkgroep Brabant Zuid-Oost organiseert activiteiten en bijeenkomsten voor mensen met Multiple Sclerose en hun naasten.
Contactpersoon: Manuela van der Sommen: brabantzuidoost@msvereniging.nl

Als je lid bent geworden van MS Vereniging Nederland en je woont in Zuid-Oost Brabant, dan word je automatisch in onze regio ingedeeld. Je kunt uiteraard bij alle regio’s terecht voor activiteiten als themadagen of lotgenotencontact. In de activiteitenkalender vind je de activiteiten van alle regio’s vermeld.

Hulp gevraagd

We zijn dringend op zoek naar nieuwe leden om de werkgroep uit te breiden, zodat we makkelijker meerdere activiteiten kunnen organiseren. Lijkt het je wat om mee te denken en te doen? Stuur dan een mail naar:  brabantzuidoost@msvereniging.nl

Uit welke vrijwilligers de werkgroep bestaat kun je zien op de pagina De werkgroep

Wij zijn ook te vinden op Facebook en Instagram

Logo Facebook Logo instagam

November

Zo06NovHele dagNationale MS Dag(Hele dag: Zondag) Oude Engelenseweg 1 OrganisatorNationaal MS fondsRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Wo16Nov14:00Wo16:00MS Inloopmiddag Weert14:00 - 16:00 Vogelsbleek 1 OrganisatorMSVN Noord en Midden LimburgRegioBrabant Zuid-Oost,Noord en Midden Limburg

Do17Nov16:30Do18:30Uitnodiging: MS-symposium 'Rust roest'16:30 - 18:30 OrganisatorMSVN Overijssel / Drenthe-ZuidRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Noord,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Ma21Nov13:30Ma15:30Koffie-inloop 21 november 202213:30 - 15:30 Vijfkamplaan 12, Eindhoven OrganisatorMS Vereniging Brabant Zuid-OostRegioBrabant Zuid-Oost

Di22Nov14:00Di16:00Bloemschikken14:00 - 16:00 Lekstraat 4, 5626 BD Eindhoven OrganisatorMS Vereniging Brabant Zuid-OostRegioBrabant Zuid-Oost

Wo23Nov10:30Wo14:00Samen Energiek Koken10:30 - 14:00 OrganisatorMS Vereniging Brabant Zuid-OostRegioBrabant Zuid-Oost

Do24Nov19:30Do21:30Partners van MS19:30 - 21:30 Heren van Tegelen 25, Tegelen OrganisatorMSVN Noord en Midden LimburgRegioBrabant Noord-Oost,Brabant Zuid-Oost,Noord en Midden Limburg

December

Ma19Dec13:30Ma15:30Koffie-inloop 19 december 202213:30 - 15:30 Vijfkamplaan 12, Eindhoven OrganisatorMS Vereniging Brabant Zuid-OostRegioBrabant Zuid-Oost

Leden van de MS Vereniging uit onze regio met een geldig email adres ontvangen automatisch een uitnodiging via email. Ontvang je deze mail niet, geef dan je mailadres door aan onze Ledenadministratie.