Werkgroep Brabant Zuid-Oost organiseert activiteiten en bijeenkomsten voor mensen met Multiple Sclerose en hun naasten.
Contactpersoon: Manuela van der Sommen: brabantzuidoost@msvereniging.nl

Als je lid bent geworden van MS Vereniging Nederland en je woont in Zuid-Oost Brabant, dan word je automatisch in onze regio ingedeeld. Je kunt uiteraard bij alle regio’s terecht voor activiteiten als themadagen of lotgenotencontact. In de activiteitenkalender vind je de activiteiten van alle regio’s vermeld.

Hulp gevraagd

We zijn dringend op zoek naar nieuwe leden om de werkgroep uit te breiden, zodat we makkelijker meerdere activiteiten kunnen organiseren. Lijkt het je wat om mee te denken en te doen? Stuur dan een mail naar:  brabantzuidoost@msvereniging.nl

Uit welke vrijwilligers de werkgroep bestaat kun je zien op de pagina De werkgroep

Wij zijn ook te vinden op Facebook en Instagram

Logo Facebook Logo instagam

Februari

Wo28Feb14:00Wo16:00KoM 'S op de koffie

Maart

Di05Mar11:00Di12:00Cursus RediscoverMe

Ma18Mar13:30Ma15:30Koffie-inloop 18 maart 2024

Wo27Mar14:00Wo16:00KoM 'S op de koffie

Leden van de MS Vereniging uit onze regio met een geldig email adres ontvangen automatisch een uitnodiging via email. Ontvang je deze mail niet, geef dan je mailadres door aan onze Ledenadministratie.

Regio nieuws

RGM-Training

Vanaf 23 januari biedt OpMaat Muziektherapie & Begeleiding nieuwe trainingen aan. Er is een instapgroep en een plusgroep. Zet uw brein in beweging!…