Welkom bij Brabant-West

Als u lid bent geworden van de MS Vereniging Nederland en u woont in de regio Brabant-West, dan wordt u automatisch in onze regio ingedeeld. U kunt uiteraard bij alle regio’s terecht voor activiteiten als themadagen of lotgenotencontact.

De regio Brabant-West is sinds eind 2020 weer actief.

regio Brabant-West

Weten wie wij zijn? Wie wij zijn

Voor vragen of informatie over Brabant-West mail ons: BrabantWest@MSVereniging.nl

Laatste nieuws:

Nieuwsbrief:
De nieuwsbrief is weer uit! Lees hem hier: MSVN-BW-Nieuwsbrief-december

Workshop Schilderen met Mariska:
Het wordt een gezellige ochtend. Mariska zal iedereen helpen en advies geven, zodat iedereen aan het einde van de ochtend met een mooi schilderij naar huis gaat. De schilderijen worden ongeveer 23 bij 30 cm groot. Er kan gekozen worden uit 1 van deze 4 schilderijen.

De geplande datum wordt vanwege de corona-maatregelen verplaatst. Datum volgt nog.

Voor leden van de MSVN is deze workshop gratis; Niet-leden betalen een bijdrage van €10 voor de materialen.
Koffie/thee (€1 per kopje) is voor eigen rekening; De workshop is gepland in Schijf.
Wil je ook deze workshop volgen stuur dan een mailtje naar: BrabantWest@MSVereniging.nl

Therapeutisch zwemmen:
In Hoogerheide is er een MS-groep therapeutisch zwemmen bij LACO. Een fysiotherapeut geeft les. Het zwemmen is 2 keer per maand op donderdag tussen 11.00 uur en 12.00 uur in het therapeutisch bad. Wat voorop staat is de gezelligheid samen! Vanaf 10.30 uur ben je welkom.

Het bad is geschikt voor rolstoelgebruikers. Wel moet je zelf zorgen dat er iemand als begeleider meegaat die als het nodig is kan helpen (evt. ook met aan- en uitkleden). De begeleider mag meezwemmen.

De eerste helft van 2022 zijn de geplande data: 20 januari, 3 en 17 februari, 3, 10, 24 en 31 maart, 7, 14, 28 april. LET OP: Tijdens de lockdown is er GEEN zwemmen.

De kosten zijn: € 10,– voor een steunkaart. Hiermee mag je het gehele jaar zwemmen.

Heb je interesse dan kan je ons mailen (BrabantWest@MSVereniging.nl). We brengen wij jou dan in contact met Monique Michielsen. Zij organiseert het zwemmen.

Sociale media

Regio West Brabant heeft een Besloten Facebook-groep,

Klik op facebook en wordt ook lid:

Sponsor

Mariska Luijten-Timmermans, bekend met MS en lid van onze regio, maakt ook Torso’s en Kersthoofden. Ook hiervan gaat een deel van de opbrengst naar onze regio.

Heb je interesse of vragen?
Stuur dan een mailtje naar Mariska

Sponsoring

Elke organisatie die draait op vrijwilligers is voor een groot deel afhankelijk van donaties.
Wilt u ons sponsoren? Neem dan contact met ons op via de mail: BrabantWest@MSVereniging.nl of met onze penningmeester Lesly: Penningmeester BrabantWest

Weten wie onze sponsoren zijn?
Kijk op: Sponsoring

Januari

27Jan10:3012:30Contactochtend Bergen op Zoom10:30 - 12:30 't Appeltje, Balsedreef 5Regio:Brabant West

Februari