Welkom bij Brabant-West

Als u lid bent geworden van de MS Vereniging Nederland en u woont in de regio Brabant-West, dan wordt u automatisch in onze regio ingedeeld. U kunt uiteraard bij alle regio’s terecht voor activiteiten als themadagen of lotgenotencontact.

De regio Brabant-West is sinds eind 2020 weer actief.

regio Brabant-West

Weten wie wij zijn? Wie wij zijn

Voor vragen of informatie over Brabant-West mail ons: BrabantWest@MSVereniging.nl

Laatste nieuws:

Er zijn weer contactbijeenkomsten:

Woensdagmiddag 27 oktober in Roosendaal
Donderdagochtend 4 november in Bergen op Zoom
Zaterdagochtend 13 november in Bavel
Woensdagochtend 13 en 20 oktober Plexus Yoga-Pilates-Dans in Breda
Donderdagochtend 25 november Workshop Schilderen met Mariska

Kijk in onze Agenda voor alle informatie.

Onze nieuwsbrief van oktober is er: Regionaal Nieuwsbericht Oktober

Sociale media

Regio West Brabant heeft een Besloten Facebook-groep,

klik op facebook en wordt ook lid:

Sponsor

Mariska Luijten-Timmermans, bekend met MS en lid van onze regio, maakt ook Torso’s en Kersthoofden. Ook hiervan gaat een deel van de opbrengst naar onze regio.

Heb je interesse of vragen?
Stuur dan een mailtje naar Mariska

Sponsoring

Elke organisatie die draait op vrijwilligers is voor een groot deel afhankelijk van donaties.
Wilt u ons sponsoren? Neem dan contact met ons op via de mail: BrabantWest@MSVereniging.nl of met onze penningmeester Lesly: Penningmeester BrabantWest

Weten wie onze sponsoren zijn?
Kijk op: Sponsoring

Oktober

13Okt09:3010:30Plexus Yoga-Pilates-Dans in Breda09:30 - 10:30 Paulinka SchrootenRegio:Brabant West

20Okt09:3010:30Plexus Yoga-Pilates-Dans in Breda09:30 - 10:30 Paulinka SchrootenRegio:Brabant West