Welkom bij MS Vereniging Brabant West!

Als je lid bent geworden van MS Vereniging Nederland en je woont in de regio Brabant West, dan word je automatisch in onze regio ingedeeld. MS Vereniging Brabant West is sinds eind 2020 weer actief in het organiseren van leuke evenementen. Ben je ook nieuwsgierig naar de activiteiten van de andere regio’s? Neem daar ook eens een kijkje en leer leuke mensen kennen!

Regio Brabant West

Weten wie wij zijn?

Bijeenkomsten

De inloopdagen in Bravis Ziekenhuis Roosendaal & Bergen op Zoom, zijn onze vaste evenementen. Onze ervaren vrijwilligers Jacqueline en Femke, zitten voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.

Bravis Ziekenhuis Roosendaal: 1x per maand op donderdagmiddag van 13.00 uur-16.00 uur (Patiënten Service Bureau op route 94).

Bravis Ziekenhuis Bergen op Zoom: 1x per maand op woensdagochtend van 09.00 uur-12.00 uur (Patiënten Service Bureau op route 38).

Buiten deze inloopdagen, organiseren wij nog diverse andere evenementen. Per kwartaal organiseren wij een contactbijeenkomst met de naam MS koffietijd! Deze vinden plaats op diverse locaties in de regio, onder het genot van een kopje koffie of thee kunnen er vrijblijvend verhalen uitgewisseld worden. Het is een fijn samenzijn, met veel herkenning en er ontstaan mooie vriendschappen.

Kom jij ook een keer naar onze contactbijeenkomst of wil je onze vrijwilligers graag een keer spreken? Check onze agenda!

Activiteitenbulletin

De lezing van 4 oktober 2022 over “Stamceltherapie bij MS” staat online! Ik ga kijken!
We waren op de radio! Klik hier en luister naar Lesly!
Zomerhitte 2022: een interview met Marga (onze vrijwilliger)!

Sponsoring

Elke organisatie die draait op vrijwilligers is voor een groot deel afhankelijk van donaties.
Wilt u ons sponsoren? Neem contact met ons op per e-mail: BrabantWest@MSVereniging.nl of met Penningmeester Lesly: Penningmeester Brabant West!

Weten wie onze sponsoren zijn? Ga naar: Sponsoring

Social Media

Facebook: MS Vereniging Brabant West heeft een besloten Facebook-pagina waar je lid van kunt worden.
Instagram: Op Instagram delen wij over onze evenementen maar ook over MS-feitjes.
YouTube: Op YouTube delen wij onze videofragmenten over o.a. “Stamceltherapie bij MS”, heb jij een een kijkje genomen?

Contact

Voor vragen of meer informatie over MS Vereniging Brabant West mail ons: BrabantWest@MSVereniging.nl

Maart

Di05Mar11:00Di12:00Cursus RediscoverMe