De regionale werkgroep Brabant Noord-Oost bestaat momenteel uit ongeveer 360 leden. Zij wonen in een uitgestrekt gebied van Boxmeer tot Tilburg en van Zaltbommel tot Veghel. De vereniging is van u en voor u.

Jaarlijks worden een aantal informatieavonden georganiseerd rondom actuele thema’s. Daarnaast worden informele avonden georganiseerd waarin onderling contact en uitwisselen van ervaringen centraal staan.

Agenda activiteiten en bijeenkomsten

Oktober

November

07NovHele dagNationale MS Dag(Hele dag: Zondag) NBC Congrescentrum, Blokhoeve 1 Organisator: Nationaal MS fonds Regio:Amsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Nederland,Noord en Midden Limburg,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid Limburg,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid