Ga naar hoofdinhoud

De regionale werkgroep Brabant Noord-Oost bestaat momenteel uit ongeveer 360 leden. Zij wonen in een uitgestrekt gebied van Boxmeer tot Tilburg en van Zaltbommel tot Veghel. De vereniging is van u en voor u.

Jaarlijks worden een aantal informatieavonden georganiseerd rondom actuele thema’s. Daarnaast worden informele avonden georganiseerd waarin onderling contact en uitwisselen van ervaringen centraal staan.

November

Zo06NovHele dagNationale MS Dag(Hele dag: Zondag) Oude Engelenseweg 1 OrganisatorNationaal MS fondsRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Do17Nov16:30Do18:30Uitnodiging: MS-symposium 'Rust roest'16:30 - 18:30 OrganisatorMSVN Overijssel / Drenthe-ZuidRegioAmsterdam,Brabant Noord-Oost,Brabant West,Brabant Zuid-Oost,Flevoland,Friesland,Gelderland Noord,Gelderland Zuid,Groningen / Noord Drenthe,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg,Nederland,Noord Holland,Overijssel Noord/Zuid-Drente,Twente,Utrecht,Zeeland,Zuid-Holland Noord,Zuid-Holland Oost,Zuid-Holland Zuid

Do24Nov19:30Do21:30Partners van MS19:30 - 21:30 Heren van Tegelen 25, Tegelen OrganisatorMSVN Noord en Midden LimburgRegioBrabant Noord-Oost,Brabant Zuid-Oost,Noord en Midden Limburg