Word Supporter van de MSVN

477582De Multiple Sclerose Vereniging Nederland is een krachtige en actieve patiëntenvereniging die opkomt voor de belangen van mensen met MS en hun naasten. Honderden enthousiaste vrijwilligers zetten zich voor de vereniging in en organiseren activiteiten in het hele land. Om onze doelstellingen te behalen hebben we financiële steun nodig. We vragen je daarom om via de SupportActie de activiteiten van de MS Vereniging te steunen.

De SupportActie
Het bijzondere aan de SupportActie is dat maar liefst 80% (€4,40) van ieder verkocht lot ten goede komt aan de MS Vereniging. Dit is een uniek hoge afdracht! De SupportActie is dus hét ideale middel om de MS Vereniging structureel te supporten. Als Supporter van de MS Vereniging machtig je de SupportActie om per kwartaal een of meerdere loten à €5,50 van je rekening af te schrijven. Vier maal per jaar vindt er een loterijtrekking plaats. Je maakt met jouw lot(en) kans op mooie prijzen, zoals bijvoorbeeld een Citroën C1. En win je de hoofdprijs? Dan wint de MS Vereniging ook nog eens €10.000,–. Dat is dus sámen winnen!

Over de MS Vereniging Nederland
De MS Vereniging Nederland (MSVN) is de enige Nederlandse patiëntenvereniging voor mensen met MS. Met ruim 9000 leden is het dé vertegenwoordiger van mensen met MS en hun naasten. We werken aan goede informatie, betere zorg en een zelfstandiger en prettiger leven voor mensen met MS.

Samenwerking MSweb
De MS Vereniging werkt zeer nauw samen met MSweb (www.msweb.nl). Als Supporter van de MS Vereniging ondersteun je óók het werk van MSweb.

Wilt u meedoen, klik hier voor het aanmeldformulier of ga naar SupportActie.nl

Inmiddels hebben al 102 mensen zich aangemeld als supporter!

Home ZHO