Hartelijk welkom op de website van regio Zuid-Holland Oost van de MS Vereniging Nederland.

De regio Zuid-Holland Oost is ingedeeld in drie rayons: Dordrecht, Gorinchem en Gouda en hun omliggende gemeenten. De gehele regio heeft ongeveer 500 leden. Enthousiaste vrijwilligers zijn actief, zowel bestuurlijk als regionaal. Wat elk rayon allemaal voor u kan betekenen kunt u lezen op deze website.

Door onze vrijwilligers worden regelmatig bijeenkomsten georganiseerd. Heeft u interesse, kijk dan voor datum en onderwerp op de Agenda bijeenkomsten  .

Wilt u een keer praten met iemand die weet waarover u het heeft of wilt u meer informatie over de vereniging? Ga dan naar Werkgroep ZHO.

Informatie over MS kunt u terugvinden  in:

Bezoek regio Zuid-Holland Oost ook op  Facebook

MS-telefoon zoekt versterking

De MS-telefoon is een dienstverlening van de MS Vereniging. Het telefoonteam biedt ervaringskennis en een luisterend oor aan iedereen die belt met vragen rondom MS. Zo helpt de MS-telefoon bellers een stukje verder op weg bij praktische en emotionele problemen. De MS-telefoon draait geheel op ervaringsdeskundige vrijwilligers die professioneel getraind zijn. Momenteel heeft het team van de MS-telefoon ruimte voor nieuwe vrijwilligers.