Bijeenkomst M.S. vereniging Goeree Overflakkee

Donderdag 22 maart is er een bijeenkomst MS groep G.O. in NieuwRijsenburg van 14:00 tot 16:00 uur.

Deze bijeenkomsten zijn bedoeld voor mensen met M.S. Multiple Sclerose of hiermee te maken hebben. Het medicijn tegen M.S. is nog steeds niet gevonden, er zijn regelmatig ontwikkelingen op dit gebied. De M.S. groep G.O. biedt mogelijkheden om onderling met elkaar in gesprek te gaan hierover. Maar ook over de manier hoe je met deze chronische ziekte M.S. omgaat. Zo worden er onderling ook tips uitgewisseld. Tijdens deze bijeenkomst is er een spreker uitgenodigd:

Diëtist Willie Bennik van ProVie-and, aangesloten bij het MS Netwerk, komt deze middag kennis en en ervaringen met u delen en uitwisselen. U heeft de gelegenheid om te luisteren, te leren, vragen te stellen en te proeven van wat er mogelijk is bij voeding en MS. Vragen als; kan ik iets doen met voeding om het ziekteproces te beïnvloeden? Wat moet ik eten om de ontstekingen te remmen? En wat als voeding niet meer zo goed lukt? Deze vragen zal een ieder herkennen die te maken heeft met MS. Er is nog geen ‘dieet bij MS’, maar er zijn wel veelbelovende ontwikkelingen. Over gezonde voeding, voeding bij MS en voeding bij complicaties gaat deze interactieve presentatie tijdens de bijeenkomst.

U bent van harte welkom donderdag 22 maart vanaf 14:00 uur tot 16:00 uur in Nieuw Rijsenburg.

Graag aanmelden van te voren via de email: m.vermeulen592@upcmail.nl of via facebook; https://www.facebook.com/msvereniginggoereeoverflakkee/