Webshop

Een goed doel helpen zonder daar extra geld voor kwijt te zijn: dat klinkt toch goed? Via de onderstaande knoppen komt u op de pagina van de MS vereniging Regio Utrecht, een goed doel dat u graag zou willen steunen. Hoe u dat doet is heel simpel: u doet via deze persoonlijke pagina een aankoop bij een aangesloten webshop, zoals u dat gewend bent. Op dat moment is het werk eigenlijk al gedaan! U ontvangt gewoon uw favoriete producten thuis, terwijl u het doel van uw keuze steunt.

DE VOORDELEN VOOR U:

• U hoeft zich nergens voor aan te melden
  • U zit nergens aan vast
  • U ontvangt het product dat u toch al van plan was te kopen
  • En steunt daarmee gratis(!) de MS Vereniging Regio Utrecht !

Vele bekende en veel gebruikte webshops zijn hierbij aangesloten zie hier een paar voorbeelden, en kijk altijd even op de site of uw winkel, telecom, verzekering en energie leverancier erbij aangesloten zijn.

Gratis doneren aan MS Vereniging Regio Utrecht,  Shop je wel eens online? Als je dit voortaan via knop 1 of 2 doet, kun je gratis doneren aan de MS vereniging Regio Utrecht  zonder dat het je iets extra’s kost! Je kunt alle producten zoeken en vergelijken van alle grote webshops (Bol.com, Wehkamp, Coolblue, Mediamarkt enz). Het product koop je uiteindelijk in de webshop zelf. Doordat je dit via onze pagina doet geef je een gratis donatie aan ons doel. Hoe werkt dit? Je kunt dit doen door op Doelshop.nl “MS Vereniging Regio Utrecht” te kiezen of door via de ingestelde knoppen te shoppen. Bij iedere aankoop doneer je dan automatisch en gratis aan de MS Vereniging Regio Utrecht .