Vrijwilligers avond 02-11-’17

Op 02-11-’17 hebben de vrijwilligers van regio Utrecht hun jaarlijks avondje gehad van de MSVN als waardering van hun belangeloze inzet. Daar zijn een paar vrijwilligers die er mee stopten om diverse redenen (privé en gezondheid) in het zonnetje gezet en een paar vrijwilligers die al respectievelijk 10 en 20 jaar zich inzetten voor de MSVN Regio Utrecht. Net zoals een paar nieuwe en een aantal zittende. Dit alles op een geslaagde avond onder het genot van een drankje en een over heerlijke maaltijd, teven was het een uitgelezen moment om elkaar te leren kennen en te ontmoeten.

Als eerste willen wij bedanken voor haar 20 jarige inzet Ellen Reijnen, en voor wat ik begrepen heb gaat zij voorlopig nog een poos door.

(20  jaar) welke een leuke oorkonde, cadeau cheque  en een gouden speld mocht ontvangen van de MSVN, alles uit handen van ons regio hoofd Richard Rijkers. (rechts op de foto)

Tevens ontving Alber Nabner van raion Zeist-Bilthoven een oorkonde, cadeau cheque en een zilveren speld.

Ook mochten er diverse vrijwilligers een mooie bos bloemen meenemen .

Er is afscheid genomen van Naomie Polanen

die het MS Café heeft helpen groeien.

Wij wensen haar succes in de toekomst.

En van Peter Bouwmans

die zich actief met de website heeft bezig gehouden nemen wij afscheid en wensen hem veel sterkte in de volgende levens fase (pensioen)

Welke nu door een nieuwe vrijwilliger

René de Vos verder wordt onderhouden en aangepast.

Tevens heten wij Tino Bakker welkom die het MS Café tegenwoordig behartigt.

Ook heten wij Marieke kamerbeek welkom die het Rayon Utrecht tegenwoordig behartigt.

De meeste vrijwilliger w aren samen met hu partner.

Met dank aan Ellen voor het leuke presentje dat door jou is samen gesteld