Rayon Eemland

Eemland omvat de gemeenten Achterveld, Amersfoort, Baarn, Bunschoten, Eemnes, Hoevelaken, Hoogland, Hooglanderveen, Leusden, Nijkerk, Nijkerkerveen, Soest en Woudenberg

Regio Eemland heeft in de maanden maart en april twee interessante sprekers uitgenodigd. MS lotgenoten uit de andere regio’s van de provincie Utrecht zijn daar ook van harte welkom.

6 Maart 2019 om 20.00 uur is er tijdens de lotgenotenavond van rayon Eemland, een lezing door Alyce van Kuilenburg van het Therapeuticum Amersfoort, over onder andere ritmische massages die verlichting kunnen brengen bij MS gerelateerde klachten. Bij deze lezing zijn ook  lotgenoten uit andere regio’s welkom. We stellen het op prijs als u zich aanmeld via, mseemland@gmail.com

17 april 2019 om 20.00 uur is er tijdens de lotgenotenavond van rayon Eemland, een lezing door Kofi Amponsah, Medewerker Behandelen en Ontwikkelen, van het Agentschap CIBG welke onderdeel is van het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. Kofi komt een presentatie verzorgen over de toepassing van medicinale cannabis bij MS patiënten. Bij deze lezing zijn ook  lotgenoten uit andere regio’s welkom. We stellen het op prijs als u zich aanmeld via, mseemland@gmail.com

Beide lezingen vinden plaats bij, MFC Antares te Leusden-Zuid, bij Maxima’s,  Maximaplein 7, 3832 JS  Leusden-Zuid.

Inloop vanaf 19.15 uur, start van de avond om 20.00 uur.

Voor al u vragen kunt u een mail sturen naar : mseemland@gmail.com

Vrijwilligers MS-afdeling Eemland.

Van Links naar rechts: Hans,  Paul, Daan, Kees, Corry, Tiny en Truus . (Sandra ontbreekt op deze foto)

Wij komen bij elkaar in:

MFC Antares te Leusden-Zuid bij Maxima’s Maximaplein 7 3832 JS  Leusden-Zuid.

Inloop vanaf 19.15 uur, start van de avond om 20.00 uur

• De data voor 2019 zijn:
  • 6 maart Fysiotherapeute Alyse komt een lezing houden over  ritmische masages
  • 17 april
  • 29 mei Spreker, Bram, met een geschiedenis achtergrond.
  • 26 juni  is het jaarlijks uitje, voor nu staat er een tapas buffet genoteerd bij Maxima’s vanaf 17.00 inloop, 18.00 uur start.
  • 04 september
  • 16 oktober
  • 27 november
  • kerstlunch is op dinsdag 17 december bij voldoende animo
  • Verdere invulling van de avonden:
  • Een  neuroloog.
  • Een spreker met het thema cannabis en cognitie.
  • Een fruitbomendokter als spreker.
  • Een muzikale avond