Lettergrootte: e E Sitemap
MS-Café-Amersfoort

Mscafé Amersfoort

Op 22 februari in de ruimte van Bij Bosshardt wordt de samenkomst van MS Café gehouden.

Onder het genot van een kopje koffie wil kunnen we een beetje bijkletsen en ik ben nog bezig de buurtsportcoach uit te nodigen zodat zij een beetje over haar werk kan vertellen en ook een beetje kan vertellen wat zij voor u kan betekenen.

Tevens wil ik het met jullie erover hebben een lidmaatschap van de MSVN te nemen zodat ik me aan kan sluiten bij expertise en activiteiten die door anderen georganiseerd worden, de kosten van dit lidmaatschap zijn €25 per jaar en diverse zorgverzekeringen vergoeden deze kosten kijk daarvoor in uw polisvoorwaarden.

Of kijk op de volgende link https://msvereniging.nl/regionale-werkgroepen/utrecht/vergoeding-patientenvereniging/

MS Vereniging Nederland, Fornheselaan 118, 3734 GE Den Dolder, Nederland Incassant IBAN: NL14 INGB 0000 238 000

Graag aanmelden bij: WJ.vanderKaaij@gmail.com

Hallo beste mensen,

Nou het was leuk en gezellig vanmiddag, tenminste nu spreek ik voor mezelf.

Met de elf aanwezige hebben we meteen  de nieuwe datum gesteld en hebben we overlegt wat we willen voor een volgende keer.

Dat word dus een spreker uitnodigen die iets verteld over zijn hobby of vakgebied waar we eventueel nog naderhand over in gesprek kunnen gaan.

Eén spreker popt in ieder geval in me op en dat is Richard Rijkers van de MSVN, graag willen we iets over de activiteiten van de MSVN willen weten en wat zij voor ons kunnen doen ?

Verder hebben we de nieuwe datum vastgesteld op 28 maart van 14:00 tot 16:00

Met vriendelijke groet,