Het MS Café

Het MS café Utrecht stad is er voor jongeren uit de hele regio midden Nederland.
Elke maand komen we bij elkaar in Het Gegeven Paard in Utrecht.

Dit is een nieuwe lokatie u bent daar van harte welkom Café Broers is van af 01-01-2018 dus niet meer de locatie van het MS-Café!

Waar is dit te vinden?

Binnen de muren van muziekpaleis TivoliVredenburg,

op de hoek van Vredenburg en de Catharijnesingel,

vind je grandcafé Het Gegeven Paard.

Vredenburgkade 11, 3511 WC Utrecht (stad)

Tenzij anders is aangegeven.

Het MS café is dé plek voor jongeren met MS om samen te komen en elkaar te spreken over diverse onderwerpen. Wil je meer weten over het MS café Utrecht, stuur dan een e-mail naar mscafe.utrecht@gmail.com. We hebben ook een Facebook pagina , daarop kun je je ook aanmelden.

• Data in 2018:  tijden vanaf 19.30 uur tot 22.00

• woe 21 november.
  • Zaterdag 22 december

data 2019

• 17 januari is op donderdag avond
  • 22 maart is op vrijdag avond
  • 16 mei is op donderdag avond
  • 21 juni is op vrijdag avond
  • 19 september is donderdag avond
  • 22 november is op vrijdag avond

MSCafé Utrecht

Kerstspecial 2018

Na de geslaagde kerstspecial in 2017 hebben we besloten om daar dit jaar een vervolg aan te geven. En wel op Zaterdag 22 december vanaf 18.00 nodigen we juli graag uit om samen te gaan bowlen en een hapje te eten bij Bizon Bowling aan de Mariaplaats in Utrecht. Wij hebben een arrangement kunnen regelen waar we 3 uur bezig zijn, 1 uur bowlen en 2 uur eten.

1 UUR BOWLEN, 2 UUR ONBEPERKT ETEN, 3 UUR DRANK INCLUSIEF

Deze compleet verzorgde avond is inclusief 1 uur bowlen, 2 uur dineren en gedurende deze 3 uur alle consumpties (met uitzondering van gedistilleerde dranken en speciaal bieren).

Tijdens het diner kunt u onbeperkt genieten van:

• Keuze uit twee soepen met vers stokbrood.
  • Onbeperkt de lekkerste vleessoorten en vis op de Hot Plate, luxe salade buffet met groene garnituren, salades, sauzen en knapperige frites.
  • Het Bizon dessert buffet met diverse ijssoorten, hoorntjes, vers fruit, soesjes, slagroom, muffins, toppings etc.
  • Voor vegetariërs hebben wij een alternatief met vleesvervangers. Ook hebben wij een Halal variant beschikbaar voor een bescheiden meerprijs van € 2,50 per persoon.
  • Voor de meeste allergieën hebben wij uitstekende alternatieven in huis! Geef dit aan ons door zodat wij dit kunnen melden

De kosten voor deze avond zijn € 35,- (i.p.v. € 45,50) aanmelden graag via mail of via inschrijfformulier onderaan deze pagina, de aanmelding en betaling voor de avond dienen wij voor 3 december te ontvangen i.v.m. het reserveren. Laat het ons echter zo snel mogelijk, als er veel belangstelling is moeten wij zo snel mogelijk reageren in verband met het gebruik van het aantal bowlingbannen en de drukke kerst en zaterdag bij de bowling.

Groetjes, Tino en Gerdien

activiteiten worden georganiseerd samen met Marieke van rayon Utrecht stad.

Ik kom

CoördinatorTino Bakker

Gerdien Nijhuis zal mij assisteren als gastvrouw