Rayon Eemland

Eemland omvat de gemeenten Achterveld, Amersfoort, Baarn, Bunschoten, Eemnes, Hoevelaken, Hoogland, Hooglanderveen, Leusden, Nijkerk, Nijkerkerveen, Soest en Woudenberg

Coördinator : Hans Sjoerds

Telefoon: 033 494 0456  /  06 5464 5027

Per 01-01-2019 word dit overgenomen door Sandra Hopman – Administratie & communicatie & Kees van kleef als nieuwe coördinator rayon eemland keesvankleef@kpnmail.nl 06 40614407 tot deze tijd worden bijde ingewerkt en blijft Hans Sjoerds actief.

Wij zijn blij dat Hans en Joke nog na 2019 actief blijven als vrijwilliger bij de MSVM en bedanken hun ook voor ongelofelijke inzet de afgelopen 25 Jaar.

Bijeenkomsten vinden plaats steeds op woensdag vanaf 19.15uur.
In 2018 vinden de bijeenkomsten plaats in een neiuwe lokatie:

Maxima’s
Maxima’splein 7

3832 JS Leusden-Zuid

Iedereen is van harte welkom bij onze activiteiten !!

De activiteiten in 2018

De avonden voor volgend jaar zijn ook al bekend maar de invulling nog niet

30 Mei
20 Juni
5 September

17 Oktober komt een presentatie over het doel en de werkwijze van de

de vervanging van Hans Sjoerds =draagt over aan Kees van kleef nieuwe coordinator rayon eemland keesvankleef@kpnmail.nl 06 40614407 per 01-01-2019 en

Sandra Hopman – Administratie & communicatie

2018

2018 een bijzonder jaar voor het rayon Eemland zij bestaan dan 25 jaar, tevens is de oprichtster van het rayon Eemland Joke Sjoerds

samen met haar echtgenoot Hans Sjoerds 25 jaar actief als vrijwilliger van de MSVN.

Na 25 jaar zal Hans Sjoerds het stokje overdragen aan een opvolger heeft hij bekend gemaakt op de vergadering van de rayon hoofden er is nog geen opvolger aanwezig.

Hans & Joke hebben bekend gemaakt dat zij per 17 oktober definitief zullen stoppen !

gehandicaptenparkeerkaart aanvragen:

Op 29 11 2018 hebben Joke en Hans Sjoerds afscheidt genomen van de rest van de vrijwilligers uit de regio Utrecht tijdens het vrijwilligers diner in Amersfoort waar zij lovend zijn toegesproken door Richard Rijkers onze regio crdinator en waar na Joke ook nog een leuk verhaal vertelde over de afgelopen 25 jaar.

Ook zijn de nieuw coördinator Kees van Kleef

en de nieuwe Administratrice & communicatie vrijwilligster Sandra Hopman

voor gesteld aan de rest van de vrijwilligers.