Dansen en MS

Aanmelden? Klik HIER

info@rediscoverme.nl

Dans ’n uurtje met Damar mee

Wat een prachtige, zonnige kennismakingsworkshop hadden we eerder met Damar Lamers (zelf heeft ze ook MS). Veel mensen grepen hun kans om te ‘snuffelen’ aan dans als ’n manier om je vrijer en minder verkrampt te voelen! En dat ondanks de belemmeringen die de Multiple Sclerose hen bezorgt. Zij ervaarden hoe het is om jezelf weer de vrije ruimte te geven, je lekker los en zonder remmingen te bewegen op muziek. Op www.rediscoverme.nl/recensies lees je hoe leuk andere patiënten dit vonden. Wat een enthousiasme, velen kregen de smaak te pakken en willen ermee doorgaan. Begrijpen we!

De workshop is op 14 april van 11.00-13.00 uur in Amersfoort bekijk de Flyer.

U kunt zich aanmelden via info@ms-anders.nl!

De kosten? Die zijn voor rekening van MS-Anders. Maar eh….. een eigen bijdrage wordt natuurlijk altijd op prijs gesteld.

Ik wil ook meedoen!

Heb jij MS en wil je ook meedoen aan een dansworkshop, de RGM cognitietraining op muziek, aanschuiven bij de partnergroep, een lezing bijwonen van het UWV, van onze diëtiste, een mindfulness- of een blaastraining volgen die is afgestemd op MS, leren je innerlijke stress aan te pakken met EFT … maar dan in een plaats bij jou in de buurt? Laat het ons weten. Stuur je wensen naar info@ms-anders.nl. Bij voldoende belangstelling organiseren we de activiteit bij jou in de buurt.