Fampyra per 01-04-2018 definitief uit het basispakket !!!

Maar Biogen verstekt het gratis aan de patienten die aan het onderzoek meedoen tot eind 2018!

Misschien per April 2019 Vitamine D en zware paracetamol uit het basis pakket!

Lidmaatschap bijdrage

De Lidmaatschap bijdrage van de MSVN is in een aantal gevallen via uw ziektekostenverzekering te declareren dit gelt niet voor alle ziektekostenverzekeringen, het gaat hier om het vaste lidmaatschap geld de extra donaties zijn deels aftrekbaar van de belastingdienst. Onder bepaalde voorwaarden kunt u giften aan goede doelen aftrekken. Meer info.

lees verder: ANBO Belastingservice

RAYONACTIVITEITEN

Over de MSVN Regio Utrecht

De MS vereniging regio Utrecht biedt advies en ondersteuning, is belangenbehartiger van de Utrechtse leden, geeft informatie en voorlichting en organiseert contactbijeenkomsten.

Regio Utrecht bestaat uit negen rayons. De rayons organiseren lotgenoten bijeenkomsten en andere activiteiten voor MS patiënten en mantelzorgers.

Elk rayon heeft een coördinator die ook de contactpersoon is. Er is dus altijd een contactpersoon  en meestal een lotgenotengroep  bij jou in de buurt.

Klik op het trefwoord ‘Rayons’ in het menu aan de rechterkant en je ziet alle rayons van onze regio. Klik op het rayon waar je woont voor de contactpersoon bij jou in de buurt en de informatie over de bijeenkomsten en activiteiten.

De rayons zijn: De Bilt & Bilthoven / Eemland / Nieuwegein / Stichtse Vecht / Utrecht Stad / Veenendaal / Woerden / Zeist / MS café zie de afzonderlijke pagina s voor meer informatie uit uw rayon.

Klik de foto bezoek en like ook onze regionale

klik krant en meld je aan voor onze digitale