Msmotion 2018

Hierbij willen we je informeren over een wel heel bijzondere editie van MS Motion.
MS Motion Utrecht op 9 september aanstaande vindt namelijk plaats op en om het terrein van de vliegbasis Soesterberg. Vanaf de landingsbaan kun je genieten van het weidse uitzicht en de bijzondere natuur. Park Vliegbasis Soesterberg is een uniek gebied, een schatkamer vol verrassingen.

Schrijf je in voor MS Motion Utrecht om de voormalige vliegbasis en al haar bijzonderheden te ontdekken!

Park Vliegbasis Soesterberg

Doe jij ook mee?
MS Motion wordt dit jaar voor de vijfde keer door het Nationaal MS Fonds georganiseerd en is het grootste sponsorevenement op het gebied van MS in Nederland. De volledige opbrengst van MS Motion gaat naar genetisch onderzoek met als doel afwijkende genen die MS veroorzaken te vinden en uiteindelijk MS te genezen.

MS Motion betekent dat je loopt voor onderzoek naar MSMeedoen aan MS Motion betekent dat je loopt voor onderzoek naar MS. Voor een beter leven voor mensen met MS nu en een wereld zonder MS morgen. Je kunt je individueel of als team inschrijven voor een wandelroute of hardloopafstand.
Bij inschrijving voor 8 augustus kunnen we je bij je startnummer nog een naam en teamnaam drukken.Bij inschrijving voor 8 augustus kunnen we je bij je startnummer nog een naam en teamnaam drukken. Na 8 augustus kun je natuurlijk wel zelf je naam en teamnaam op het startnummer schrijven.

Samen staan we sterker tegen MS!

filmpje

Een impressie van MS Motion edit Rotterdam eerder dit jaar

Foodtruckfestival

Speciaal voor deze 5e editie van MS Motion Utrecht zullen er op het terrein tientallen foodtrucks staan. Je kunt dus genieten van heerlijk eten en drinken, variërend van een koffie van een barista tot een biologisch sapje en van luxe broodjes tot gezonde biologische snacks.

foodtruckfoodtrucks

Het onderzoek
De opbrengst van MS Motion Utrecht wordt besteed aan een genetische MS-studie aan het Radboud Universiteit in Nijmegen. Het onderzoeksteam onder leiding van Dr. Geert Poelmans zal ook aanwezig zijn op 9 september. Zij kunnen je alles over het onderzoek vertellen in hun informatiestand.

Radboudumc

Tony Scott
Ook dit jaar zal Tony Scott, ambassadeur van het Nationaal MS Fonds, aanwezig zijn op ons evenement om de cheque met eindopbrengst te overhandigen. De Amsterdamse hiphouse rapper scoorde in de jaren negentig meerder internationale hits en werkte samen met Ben Liebrand en hiphopband Boyz II Men.
In 2014 kreeg Tony Scott de diagnose MS.

Tony Scott

Kijk voor meer informatie over MS Motion Utrecht