Beat the MulderS

MS Research ambassadeurs Michel en Ronald Mulder zijn in april het boegbeeld van de fit20 actie Beat the MulderS. fit20 is een Nederlands bedrijf dat wereldwijd in meer dan 140 studio’s klanten een 20 minuten durende High Intensity Krachttraining geeft. Onder begeleiding van een personal trainer krijgen klanten een intensieve spiertraining. Deze manier van trainen zorgt ervoor dat fit20 klanten echt fit worden in 20 minuten per week.

Loopfiets Alinker

Ter info … voor wie meer wil weten over deze nieuwe loopfiets :)!

Zwolse studenten leren ons alles

Voor het onderzoek Project Y zijn wij, Reinier de Ruiter en Floor Loonstra, arts-onderzoekers van het MS Centrum Amsterdam, op zoek naar alle mensen die in 1966 in zijn geboren in Nederland met de diagnose MS. In Project Y zoeken we de oorzaak van de verschillen in het ziektebeloop tussen mensen met MS.

Deze afbeelding heeft een leeg alt-attribuut; de bestandsnaam is Floor-Loonstra-Reinier-de-Ruiter.jpg
Floor Loonstra en Reinier de Ruiter

Nationaal MS Onderzoek

Beste lezer,

Door mee te doen met het Nationaal MS Onderzoek kun je geld verdienen voor MS Vereniging Nederland. Aan het eind van de vragenlijst kun je aangeven aan welk goed doel Novartis Pharma namens u mag doneren. Doet u mee?

Nationaal MS Onderzoek

Novartis Pharma heeft het initiatief genomen tot een Nationaal MS Onderzoek. Het doel van dit onderzoek is om een beter inzicht te krijgen in het verloop van MS. Het onderzoek bevat vragen over welke vorm van MS je hebt en in welke fase je zit.

Jouw perspectief

Dit patiëntenonderzoek is belangrijk omdat het jouw perspectief weergeeft. Uit een inventarisatie onder ruim veertig ziekenhuizen (neurologen en verpleegkundigen) komt een wisselend beeld naar voren van de behandeling en het aantal mensen met MS.

Voor elke ingevulde vragenlijst doneert Novartis € 10 aan MS Vereniging Nederland of het Nationaal MS Fonds.

Over het invullen

Om de vragenlijst op een iPhone in te kunnen vullen, ga je naar Instellingen, Safari, Privacy en Beveiliging en zet je de vinkjes ‘Voorkom volgen’ en ‘Volg me niet/Vraag websites niet te volgen’ uit.

Naar de invullijst