Lettergrootte: e E Sitemap

Om een maatschappelijke bijdrage te leveren hoef je geen MS te hebben! De MS Vereniging Regio Noord Holland zoekt betrokken en enthousiaste vrijwilligers! Wie komt ons versterken? Wie helpt er mee?

Vacature Regiocoördinator
Herken jij je in het onderstaande?

✓ Flexibel

✓ Een “kar-duwer”

✓ Kunt omgaan met mail en Word

✓ Hebt wat tijd over

✓ Affiniteit met de doelgroep, mensen met MS en hun netwerk

✓ Kunt samenwerken maar ook alleen

✓ Kunt richting geven aan een groep vrijwilligers

✓ Dan ben je bij ons op het juiste adres!

Wij zoeken een regiocoördinator voor de MS Vereniging, regio Noord-Holland. De vrijwilligersgroep bestaat op dit moment uit 15 vrijwilligers en draait als een geoliede machine. We zijn een actieve regio met activiteiten door het hele jaar heen.

Om te solliciteren of voor meer informatie kun je contact opnemen met Amunda van Stenis.
Mail: vanstenis@gmail.com; telefoon: 06-44038584

===========================================================

Wil jij MS lotgenoten contact bij jou in de buurt?

Heb jij inspiratie of een leuk idee in te brengen om dit vorm te geven?
Zou je wellicht zelf een groep willen begeleiden?

In onze regio is behoefte aan lotgenotencontact. In regio Noord Holland Noord is dit nog onvoldoende. We willen hier graag verandering in aanbrengen.

Help jij mee door jouw reactie, idee, suggestie, inzet of anderszins?

Als bewoner van jouw plaats in de regio weet jij vast de pareltjes te vinden waar we deze bijeenkomsten kunnen gaan organiseren.

We nodigen je van harte uit mee te denken, mail naar noordholland@msvereniging.nl

Alvast dank voor je response!

Fondsenwerving
Er is dringend behoefte aan versterking in de Fondsenwerfgroep. De werkgroep bestaat uit vrijwilligers. Wegens het wegvallen van enkele belangrijke bronnen is sponsoring voor regionale en landelijke activiteiten hard nodig.
Ben jij die creatieve enthousiaste vrijwilliger, dan zoeken wij jou! Ervaring kunnen we daarbij goed gebruiken.

Geïnteresseerd?
Laat het dan snel aan ons weten! Je kunt Donald mailen op donald@djlbeheer.nl.

Vrijwilliger werkgroep themadagen

Wij organiseren 4 tot 6 maal per jaar een themadag, waarbij telkens een nieuw onderwerp wordt behandeld. De themadagen zijn bedoeld om informatie te geven , maar ook ter vermaak van de MS patiënten uit de regio en hun partners.

Wat ga je doen?
Met de overige leden van de werkgroep worden middels ongeveer 8 vergaderingen per jaar en verder e-mailcontact onderwerpen gezocht.
Je helpt mee met het organiseren van zo’n dag. Dat wil zeggen dat bijbehorende sprekers  worden uitgenodigd, de uitnodigingen worden verzorgd en worden boodschappen gedaan.
Op de dag zelf help je mee.

Geïnteresseerd?
Laat het dan snel aan ons weten! Je kunt Amunda mailen op: vanstenis@gmail.com

Vrijwilliger

Lijkt het je wat om ons te helpen in onze mooie en actieve regio maar zijn bovenstaande vacatures niets voor jou? We kunnen alle hulp gebruiken! Je kunt dus altijd even contact met ons opnemen via noordholland@msvereniging.nl om te kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen. Wellicht is er een mooie samenwerking mogelijk of kan jij net datgene bieden waar wij nog helemaal niet aan gedacht hebben!

Heb jij tips? Zie je dingen die anders zou moeten? Schroom niet en help ons hierbij! Of je dit ons nu kenbaar maakt via de mail of dat je ons wilt helpen als vrijwilliger, wij zijn blij met jouw mening!