Lettergrootte: e e Sitemap

Welkom bij de regio Noord Holland!

Per 1 januari 2019 is de regio Noord Holland opgericht. Dit is voortgekomen uit een samenwerking van de regio’s Haarlem en Noord Holland Noord. Deze regio’s werkten al een tijd lang samen en hebben nu besloten om officieel de krachten te bundelen.

In deze regio worden veel dingen georganiseerd, van scootmobieltochten, themadagen tot BBQ’s en koffie ochtendjes. Ook voor lotgenotencontact ben je hier aan het juiste adres. Ben je geen lid, maar wil je wel meer weten van onze activiteiten? Dat kan! Via deze link kunt u zich aanmelden voor onze mailservice.

Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op via Noordholland@msvereniging.nl

Amunda van Stenis, regiocoordinator
Donald Lupescu, financieel coordinator
Jody Mooij, secretaris