Om een maatschappelijke bijdrage te leveren hoef je geen MS te hebben! De MS Vereniging Regio Haarlem zoekt betrokken en enthousiaste vrijwilligers! Wie komt ons versterken? Wie helpt er mee?

Fondsenwerving
Er is dringend behoefte aan versterking in de Fondsenwerfgroep. De werkgroep bestaat uit vrijwilligers uit de Regio’s Haarlem en Noord-Holland Noord. Wegens het wegvallen van enkele belangrijke bronnen is sponsoring voor regionale en landelijke activiteiten hard nodig. Ben jij die creatieve enthousiaste vrijwilliger, dan zoeken wij jou! Ervaring kunnen we daarbij goed gebruiken.

Geïnteresseerd?
Stuur je reactie naar donald@djlbeheer.nl.

Secretariaat
Wat ga je doen?

• Je houdt de ledenadministratie bij: de wijzigingen van het landelijk bureau haal je op en verwerk je in je lokale overzicht.
  • Je stuurt nieuwe leden een welkomstbrief, een flyer en een cadeautje.
  • Je neemt zitting in het bestuur.
  • Je notuleert de bestuursvergadering en werkt de notulen uit.
  • Gemiddeld 1 keer per maand stuur je een mailing over activiteiten in de regio.

Wat moet je kunnen?
Voor bovenstaande taken moet je goed met Word, Excel en Outlook kunnen werken en automatische mailings kunnen versturen.

Leuk vrijwilligerswerk en het kost je ongeveer 4 tot 8 uur per maand!

Stuur je reactie naar: vanstenis@gmail.com

Vrijwilliger werkgroep themadagen

Wij organiseren 4 maal per jaar een themadag, waarbij telkens een nieuw onderwerp wordt behandeld. De themadagen zijn bedoeld om informatie te geven , maar ook ter vermaak van de MS patiënten uit de regio en hun partners.

Wat ga je doen?
Met de overige leden van de werkgroep worden middels ongeveer 8 vergaderingen per jaar en verder e-mailcontact onderwerpen gezocht.
Je helpt mee met het organiseren van zo’n dag. Dat wil zeggen dat bijbehorende sprekers  worden uitgenodigd, de uitnodigingen worden verzorgd en worden boodschappen gedaan.
Op de dag zelf help je mee.

Stuur je reactie naar: vanstenis@gmail.com