Door onze publieke Facebook pagina en Besloten groep te ‘Liken’ of te ‘Volgen’  wordt u direct geïnformeerd in uw Facebook feed over informatie, activiteiten en nieuws in MSVN regio Noord en Midden Limburg en kunt u direct vragen stellen of contacten leggen met lotgenoten.

Publiek toegankelijke pagina

Volg de publiek toegankelijke Facebookpagina van MS Vereniging Noord en Midden Limburg wanneer u op de hoogte wil blijven van landelijk en regionaal nieuws over MS en activiteiten die we voor onze leden organiseren in de regio.

De publiek toegankelijke Facebookpagina van MS Vereniging Noord en Midden Limburg vindt u via onderstaande link:
Als  lid van de MS Vereniging kunt ook lid worden van de Gesloten groep MSVN Noord en Midden Limburg.

Besloten groep, alleen voor leden uit de regio

De Besloten groep MS Vereniging Noord en Midden Limburg is aangemaakt om leden van de MS Vereniging binnen de regio Noord en Midden Limburg de mogelijkheid te  bieden om binnen een veilige en beschermde omgeving kennis te maken, ervaringen uit te wisselen en vragen te stellen aan de ervaringsdeskundigen binnen deze groep zonder dat dit zichtbaar is voor buitenstaanders.

De Besloten Facebook groep van MS Vereniging Noord en Midden Limburg vind u via onderstaande link:

Wilt u lid worden van de besloten groep kies dan een van onderstaande vrijwilligers en stuur een vriendschapsverzoek of privé bericht in Facebook zodat de betreffende vrijwilliger u kan toevoegen aan de groep.

Tamara van Malsen
Wendy Kip
Peter Cox

Partners van MS

Partners met MS is een nieuw initiatief voor partners met MS. Het doel is om elkaar te steunen en in oplossingen te denken. Maar ook om een keer je hart te luchten. Elkaar ontmoeten kan tijdens de evenementen maar ook online.

Kijk voor meer informatie op de website van Partners van MS:

Door ons op  Twitter te volgen wordt u direct geinformeerd in uw Twitter feed over informatie, activiteiten en nieuws in regio Noord en Midden Limburg.