Lettergrootte: e E Sitemap

Elke organisatie die draait op vrijwilligers is voor een groot deel afhankelijk van donaties. U kan helpen door GRATIS te doneren bij online aankopen.
Deze pagina geeft uitleg en voorbeelden over Gratis Doneren bij de honderden bekende en onbekende aangesloten webwinkels op GratisDoelenSteunen.nl en DoelShop.nl.
(Let op: Bol.com is alleen beschikbaar bij Doelshop.nl).

De webwinkel doneert door uw aankoop vervolgens automatisch aan MS Vereniging Noord en Midden Limburg.

Direct gratis doneren met
GratisDoelenSteunen.nl

Direct gratis doneren met
Doelshop.nl

Denk eens aan deze mogelijkheid wanneer u bijvoorbeeld een online aankoop wil gaan doen zoals een boek, een TV, een computer, een telefoon, een abonnement, een vakantie, een  (auto)verzekering, een nieuw energiecontract of een nieuwe zorgverzekering enz.

Op de ‘Steun ons’ pagina vind u meer informatie over de verschillende manieren om MSVN Noord en Midden Limburg te steunen,  bijvoorbeeld bij het recyclen van inktcartridges of bij het doen van online aankopen. Honderden webwinkels doen mee, waaronder de meest bekende webwinkels.

Gratis doneren via DoelShop.nl  of GratisDoelenSteunen.nl

• Klik op GratisDoelenSteunen.nl, ga naar de webwinkel en doe de aankopen precies zoals u gewend bent.
  • Bij DoelShop.nl is het ook mogelijk om direct te beginnen zonder account net zoals bij GratisDoelenSteunen.nl.
    Wanneer je besluit om een account aan te maken bij DoelShop.nl ontvang je na elke aankoop een email over het gratis gedoneerde bedrag.  (Dit account is niet meer dan emailadres en wachtwoord, verdere persoonlijke gegevens zijn niet nodig)

De verschillende categorieën in doelshop.nl of gratisdoelensteunen.nl geven een goede indruk van de honderden aangesloten webwinkels en vergelijkingssites.

Voorbeelden:

• U wil na een drukke dag pizza bestellen, ga dan naar doelshop.nl of gratisdoelensteunen.nl, selecteer thuisbezorgd.nl en bestel na het invoeren van uw postcode  uw maaltijd bij uw favoriete restaurant.
  • U wil iets bestellen bij Bol.com,  ga dan naar doelshop.nl,  selecteer Bol.com en plaats uw bestelling.
  • U wil online sinterklaas of kerst cadeau ‘s bestellen, uw webwinkel doet waarschijnlijk mee. Ga naar doelshop.nl of gratisdoelensteunen.nl, selecteer uw favoriete webwinkel en bestel de cadeaus.
  • U wil online een vakantie boeken, uw webwinkel doet waarschijnlijk mee. Ga naar doelshop.nl of gratisdoelensteunen.nl, selecteer de categorie Vakantie, kies uw favoriete webwinkel en boek uw vakantie.
  • U wil een nieuw energiecontract afsluiten, ga dan naar gratisdoelensteunen.nl, zoek GasLicht.com, vergelijk de aanbieders zoals uw gewend bent en sluit een nieuw energiecontract of selecteer de categorie Energie in de categorieën van doelshop.nl of gratisdoelensteunen.nl, ga direct naar de energieaanbieder van uw keuze en sluit een nieuw energiecontract.
  • U wil een nieuwe zorgverzekering afsluiten, ga dan naar doelshop.nl of gratisdoelensteunen.nl,  ga naar Independer (Zorg) en vergelijk de verschillende aanbieders of zoek de webwinkel van de aanbieder en sluit direct een nieuwe zorgverzekering.uw
  • U wil een nieuwe autoverzekering afsluiten, ga naar doelshop.nl of gratisdoelensteunen.nl,  ga naar Independer (Auto) en vergelijk de verschillende aanbieders of zoek de webwinkel van je aanbieder en sluit direct een nieuwe zorgverzekering.

Belangrijk: