Lettergrootte: e e Sitemap

Belangenorganisatie – Voorlichting – Lotgenotencontact – Activiteiten – Persoonlijk advies

Met ca. 240 leden zijn we weliswaar één van de kleinste regio’s van Nederland, maar ook één van de leukste.

Elk jaar worden diverse activiteiten georganiseerd, afwisselend in de regio’s Venray, Venlo, Helden, Weert en Roermond. Te denken valt aan een barbecue, een kerstviering en koffiemiddagen, al dan niet met een bepaald thema, maar ook avonden gericht op informatievoorziening en/of belangenbehartiging. Mensen die daar behoefte aan hebben worden thuis bezocht of kunnen telefonisch bij ons terecht voor een luisterend oor.

Regelmatig worden inloopmiddagen en/of voorlichtingsavonden georganiseerd in regionale ziekenhuizen.

Als u lid bent van de MSVN, wordt u met een email op de hoogte gehouden van alle activiteiten.
MSVN geeft mensen met MS een stem!
Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Dat kan via deze link: https://msvereniging.nl/lid-worden/
Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

september

12sep14:0016:00MS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 Laurentius ziekenhuis, Monseigneur Driessenstraat 6, 6043 CV Roermond Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

25sep19:0021:00FeaturedMS Informatieavond SGJ Weert19:00 - 21:00 St. Jans gasthuis Weert, St. Jans Gasthuis, Vogelsbleek 5, 6001 BE Weert Evenement georganiseerd door: St. Jans Gasthuis Weert Evenement type:Brabant Zuid-Oost,Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg

oktober

05okt14:3017:00FeaturedInformatiemiddag Anders Eten bij MS14:30 - 17:00 Het Forum, Elmpterweg 50 Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

17okt14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum, Tegelseweg 210 Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

31okt14:0016:00MS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 Laurentius ziekenhuis, Monseigneur Driessenstraat 6, 6043 CV Roermond Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

november

21nov14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum, Tegelseweg 210 Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

28nov14:0016:00MS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 Laurentius ziekenhuis, Monseigneur Driessenstraat 6, 6043 CV Roermond Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

Leden van de MS Vereniging uit de regio Noord en Midden Limburg met een geldig email adres ontvangen automatisch een uitnodiging via email.
Onze activiteiten en bijeenkomsten worden ook aangekondigd in onze besloten Facebook groep (Alleen toegankelijk voor MSVN leden uit de regio).

Agenda alle activiteiten en bijeenkomsten

Regionaal nieuws

Het laatste nieuws uit de regio:

Een volledig overzicht van het regionale nieuws vind u hier….

Onze sponsors

Heldense Kantoor Installaties steunt MSVN noord en Midden Limburg met de Print Service.

Bloemsierkunst de Pit steunt MS Vereniging regio noord en Midden Limburg met  een bloemetje

Steun ons

Steun MSVN Noord en Midden Limburg met handige vlinder sleutelhangershet recyclen van uw lege inkt cartridges of gratis doneren door uw online winkel te laden via GratisDoelenSteunen.nl of  DoelShop.nl met MSVN Noord en Midden Limburg als doel doel.