Lettergrootte: e E Sitemap

Belangenorganisatie – Voorlichting – Lotgenotencontact – Activiteiten – Persoonlijk advies

Welkom op de website van MS Vereniging regio Noord en Midden Limburg

Met ca. 240 leden zijn we weliswaar één van de kleinste regio’s van Nederland, maar ook één van de leukste.

Elk jaar worden diverse activiteiten georganiseerd, afwisselend in de regio’s Venray, Venlo, Helden, Weert en Roermond. Te denken valt aan een barbecue, een kerstviering en koffiemiddagen, al dan niet met een bepaald thema, maar ook avonden gericht op informatievoorziening en/of belangenbehartiging. Mensen die daar behoefte aan hebben worden thuis bezocht of kunnen telefonisch bij ons terecht voor een luisterend oor. Regelmatig worden inloopmiddagen en/of voorlichtingsavonden georganiseerd in regionale ziekenhuizen.

Wanneer u lid bent van de MS Vereniging Nederland en woonachtig in regio Noord en Midden Limburg informeren wij u via email over alle activiteiten in onze regio.

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!

Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Bezoek onze Lid worden pagina voor meer informatie.
Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

Gratis Doneren

Elke organisatie die draait op vrijwilligers is voor een groot deel afhankelijk van donaties. U kan ons helpen door GRATIS te doneren bij online aankopen.

Gratis doneren is eenvoudig: Kies een webwinkel via doelshop.nl en plaats uw bestelling zoals u gewend bent.

Meer informatie over Gratis Doneren bij de honderden bekende en onbekende aangesloten webwinkels op DoelShop.nl vindt u op onze Gratis doneren bij online aankopen pagina.

april

14apr14:0016:00Evenement geannuleerdMS Inloopmiddag Weert14:00 - 16:00 Sint Jans Gasthuis, Weert, Vogelsbleek 5, Weert Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

16apr14:0016:00Evenement geannuleerdMS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum, Tegelseweg 210 Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

30apr14:0016:00Evenement geannuleerdMS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 Laurentius ziekenhuis, Monseigneur Driessenstraat 6, 6043 CV Roermond Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg

mei

11mei18:3021:00Evenement geannuleerdSymposium voor MS Patiënten18:30 - 21:00 VieCuri Medisch Centrum, Tegelseweg 210 Evenement georganiseerd door: Viecuri Medisch Centrum Venlo Evenement type:Noord en Midden Limburg

12mei14:0016:00Evenement geannuleerdMS Inloopmiddag Weert14:00 - 16:00 Sint Jans Gasthuis, Weert, Vogelsbleek 5, Weert Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

14mei14:0016:00Evenement geannuleerdMS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum, Tegelseweg 210 Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

28mei14:0016:00Evenement geannuleerdMS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 Laurentius ziekenhuis, Monseigneur Driessenstraat 6, 6043 CV Roermond Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg

juni

09jun14:0016:00MS Inloopmiddag Weert14:00 - 16:00 Sint Jans Gasthuis, Weert, Vogelsbleek 5, Weert Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

18jun14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum, Tegelseweg 210 Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

25jun14:0016:00MS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 Laurentius ziekenhuis, Monseigneur Driessenstraat 6, 6043 CV Roermond Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg

Leden van de MS Vereniging uit de regio Noord en Midden Limburg met een geldig email adres ontvangen automatisch een uitnodiging via email.
Daarnaast worden onze activiteiten en bijeenkomsten aangekondigd in onze besloten Facebook groep (Alleen toegankelijk voor MSVN leden uit de regio).

Bezoek onze Agenda pagina voor alle geplande activiteiten en bijeenkomsten in de regio Noord en Midden Limburg

Regionaal nieuws

Het laatste nieuws uit de regio:

Bezoek onze Nieuws pagina’s  voor alle nieuws berichten uit de regio.

Steun ons

Steun MSVN Noord en Midden Limburg met handige vlinder sleutelhangershet recyclen van uw lege inkt cartridges of gratis doneren met MSVN Noord en Midden Limburg als goed doel.

Bezoek de Steun ons pagina voor meer informatie.

Onze sponsors

Heldense Kantoor Installaties steunt MSVN noord en Midden Limburg met de Print Service.

Bloemsierkunst de Pit steunt MS Vereniging regio noord en Midden Limburg met  een bloemetje

Bezoek de Onze sponsors pagina voor meer informatie.