Lettergrootte: e E Sitemap

Belangenorganisatie – Voorlichting – Lotgenotencontact – Activiteiten – Persoonlijk advies

Welkom op de website van MS Vereniging regio Noord en Midden Limburg

Met ca. 240 leden zijn we weliswaar één van de kleinste regio’s van Nederland, maar ook één van de leukste.

Elk jaar worden diverse activiteiten georganiseerd, afwisselend in de regio’s Venray, Venlo, Helden, Weert en Roermond. Te denken valt aan een barbecue, een kerstviering en koffiemiddagen, al dan niet met een bepaald thema, maar ook avonden gericht op informatievoorziening en/of belangenbehartiging. Mensen die daar behoefte aan hebben worden thuis bezocht of kunnen telefonisch bij ons terecht voor een luisterend oor. Regelmatig worden inloopmiddagen en/of voorlichtingsavonden georganiseerd in regionale ziekenhuizen.

Wanneer u lid bent van de MS Vereniging Nederland en woonachtig in regio Noord en Midden Limburg informeren wij u via email over alle activiteiten in onze regio.

MS Vereniging Nederland geeft mensen met MS een stem!
Ja, ik word lid en laat mijn stem horen! Dat kan via deze link: https://msvereniging.nl/lid-worden/
Wij hopen u als lid te mogen verwelkomen.

november

11nov18:3021:30FeaturedThemabijeenkomst MS Nieuwe ontwikkelingen18:30 - 21:30 Zuyderland Medisch Centrum, Dr. H. van der Hoffplein 1 Evenement georganiseerd door: Academisch MS Centrum Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg

21nov14:0016:00MS Inloopmiddag Venlo14:00 - 16:00 VieCuri Medisch Centrum, Tegelseweg 210 Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

28nov14:0016:00MS Inloopmiddag Roermond14:00 - 16:00 Laurentius ziekenhuis, Monseigneur Driessenstraat 6, 6043 CV Roermond Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

december

14dec18:0021:00Kerstviering 201918:00 - 21:00 de Leste Geulde, Noordsingel 75 5961 XW Evenement georganiseerd door: MSVN Noord en Midden Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg

februari

10feb18:3021:30Vooraankondiging Themabijeenkomst MS Nieuwe ontwikkelingen18:30 - 21:30 Zuyderland Medisch Centrum, Dr. H. van der Hoffplein 1 Evenement georganiseerd door: MSVN zuid Limburg Evenement type:Noord en Midden Limburg,Zuid Limburg

Leden van de MS Vereniging uit de regio Noord en Midden Limburg met een geldig email adres ontvangen automatisch een uitnodiging via email.
Onze activiteiten en bijeenkomsten worden ook aangekondigd in onze besloten Facebook groep (Alleen toegankelijk voor MSVN leden uit de regio).

Agenda alle activiteiten en bijeenkomsten

Regionaal nieuws

Het laatste nieuws uit de regio:

Een volledig overzicht van het regionale nieuws vind u hier….

Onze sponsors

Heldense Kantoor Installaties steunt MSVN noord en Midden Limburg met de Print Service.

Bloemsierkunst de Pit steunt MS Vereniging regio noord en Midden Limburg met  een bloemetje

Steun ons

Steun MSVN Noord en Midden Limburg met handige vlinder sleutelhangershet recyclen van uw lege inkt cartridges of gratis doneren door uw online winkel te laden via GratisDoelenSteunen.nl of  DoelShop.nl met MSVN Noord en Midden Limburg als doel doel.