Najaarsbijeenkomst  4 november 2015

Klik hier voor informatie en opgave.

Lotgenotencontact
Lotgenotencontact is één van de hoofdactiviteiten van de MS-Vereniging. Het rust op twee pijlers: het uitwisselen van ervaringen en kennis én sociaal contact tussen lotgenoten.
In de regio Groningen worden regelmatig op twee verschillende plaatsen bijeenkomsten gehouden waar MS-patiënten contact kunnen hebben met lotgenoten. Zo’n bijeenkomst vindt meestal ‘s ochtends plaats in een ongedwongen sfeer. De toegang is gratis en u hoeft uw komst niet aan te melden. Ook partners van MS-patiënten of andere belangstellenden zijn van harte welkom.
Er zijn contactbijeenkomsten in:

• Groningen Stad (Mariëtte Koot, 050-5347962),
  • Delfzijl (Ria Houwerzijl, 0596-628173 en Garri Veldman, 0596-785027

Wanneer en waar zo’n contactbijeenkomst gehouden wordt, kunt u zien in onze Agenda.
Alle MS-patiënten en belangstellenden zijn welkom.