Rayon Ede-Wageningen e.o.

Activiteiten

MSVN Rayon Ede-Wageningen organiseert diverse activiteiten voor MS-patiënten. Natuurlijk zijn een partner, familielid of kennis ook van harte welkom.
Leidraad voor de activiteiten is dat het betrekking heeft op lotgenotencontact.
Kernwoorden: herkenning, perspectief, informatie.

Een aantal activiteiten zijn al gepland voor de eerste helft van 2019, die staan op deze site onder Agenda.
Medio juni/juli zal het programma voor de 2e helft van 2019 bekend worden gemaakt op de site. Leden van MSVN Rayon Ede-Wageningen ontvangen dan een e-mail met dit programma.
Voor deze activiteiten voor de tweede helft van 2019 ontvangen we graag nog ideeën en wensen.
Heb je een idee voor een activiteit? Laat het ons weten.
Wil je zelf eens iets – misschien eenmalig – organiseren? Ook dat horen wij graag.
We nodigen je dan graag uit om dit met ons te bespreken.

Huisbezoek

Als je net de diagnose hebt MS hebt gekregen en lid bent geworden van de MS vereniging, dan wil je misschien graag met een vrijwilliger / lotgenoot van de MS vereniging praten over de vragen die er bij je zijn. Daarom wordt er na aanmelding van een nieuw lid binnen ons rayon altijd contact opgenomen door een vrijwilliger om te vragen of er behoefte is aan nadere toelichting of een huisbezoek. Uiteraard mogen bestaande leden ook vragen om een huisbezoek. Dat kan om diverse en -of uiteenlopende redenen, bijvoorbeeld over aanpassingen in de woning of persoonlijke kwesties.