Wandeling zondag 1 oktober

Onder het thema “MS en bewegen” hebben we zondag 1 oktober met een aantal personen (en een hond) een heerlijke wandeling gemaakt rondom de plas bij Landal Stroombroek in Braamt (bij Doetinchem). Zaterdag 30 september  regende het de gehele dag (niet overdreven), maar de weergoden waren de eerste dag in oktober goed gestemd! Het was prachtig wandelweer. Geen regen en compleet met zonnetje. Om die reden was het aardig druk rondom de plas.

Nadat de groep compleet was zijn we op pad gegaan. We hebben een ronde gemaakt van ongeveer 2,5 kilometer. Het was erg gezellig en leerzaam om met elkaar als lotgenoten te mogen bewegen. Soms moesten de “scootmobielers” even worden teruggefloten. Die hadden wel erg veel zin in een bak koffie!

Na de wandeling hebben we afgesloten met koffie/thee en een traktatie. Zie de foto voor een gezellig overzicht.

Over het maken van een wandeling zijn vele positieve geluiden gehoord. Voor herhaling vatbaar dus, dit wordt vaker op het programma gezet!